Skip to main content

Sorry Abg Ajam & Abg apex



salam esya..
skng qid at johor.
ermm sebut je johor rmai yg ckp qid msti jumpe abg apex
annn??ermm silap! qid x gi jumpe die pown..
and die sendiri x thu qid at johor...
qid try sorok dri die..sekali tadi gi pekar muar,terjumpe
adik abg apex...qid rse die bg thu abg apex kot yg
die nampak qid coz nak maghrib tadi abg apex ade col!
tapi qid x angkat pown...
sorry lah abg....
~sebenarnye esya..
qid last msg abg apex,abg ajam,kak iz,abg mierul,kak jue,abg jeff and kak jihan
time sahari sebelum rye...time tu qid msg dgn dowg2 semua serentak!!!
sejak mlm tu qid langsung x msg dowg and x reply msg dowg..
malah dowg col pown qid x jwb!!!qid x thu lah MALAZ NAK LAYAN DOWG..
otak ni serabut since awal rmadhan lagi....so dh masuk syawal ni biar arhhh qid
centerkn balik otak qid ni!!!!

***********************************
posting qid kli ni title "sorry abg ajam & abg apex"
sbb ape???
sebab dowg dr rye kedua tu col qid and always msg qid tnye qid at mane,
tapi qid x jwb!!!!!qid nak ckp sorry...
qid thu abg ajam owg yg pling mrh skng kannn...
sory abg...qid x nak dgr suare kowg semua skng ni!!!
bukan qid benci or qid mrh pade kowg..
tpi qid sndri x thu knp,since pian meninggal qid rse kann
yang kite semua ni dah lain!!!!
mungkin biler dgn suare kowg,jumpe kowg or bergurau ngan kowg akan
membuat kan qid teringt at arwah pian..and mungkin tu semua akan buat ann
qid rinduu sgt pade pian skng ni...
mcm remy,die awal2 dh ckp
"bg aku mase utk x bercerita tntang HR..."
see abg remy pown nak stop kejap pasal kite semua..
sbb kite dah hilang stu ahli keluarga tau..
mungkin abg2 and sis2 ni x rse...tapi kiteowg???
kiteowg ade kowg semua yg epy kan hidup kiteowg,biler dah hilang sowg ni..
LAIN RASE DIE THU X!!!!!lain sgt2.....
abg apex :owg thu abg mrh sbb owg xbgi thu yg owg turun jb..bukan owg x mau bg tau,tapi if owg bg tau mesti abg nak jumpe annn..owg x nak abg...coz owg x nak ingt moment2 ngan pian at tempat abg tu..
sorry sgt2 abg..x perlu abg nak bg msg2 mcm tu lagi...
and stu lagi to abg ajam :
hahahah abg mrh sgt ngan owg annn marah arhh abg..owg x kisah janji owg buat ape yg
owg selesa....skng ni owg x selesa thu x biler bhadpn ngan kowg...sbb owg masih tercari2
pian biler berade antre kowg semua...owg x boleh abg...
hope abg fhm dgn semua2 ni...

SORRY SANGAT-SANGAT...

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.