Skip to main content

my best days

salam esya...
hari ni hari yg best!!
dri pg tdi qid tersenyum smp lah mlm ni!!
ya allah..bahagia nyeee....
pape pown thankz to Roy and Puan Hashimah....
ape yg kowg suruh qid buat..ape yg kowg suruh qid amalkan...
qid buat 3 hari ni....qid x miss pown buat benda2 tu semua..
and alhamdulillah....qid rse bhagia sgt skng....
qid rse mslh2 BODOH! tu dh pergi jauh2 dah!!!
tu yg qid rse skng....
walaupown smlm kena mrh ngan dowg2 tu...
tapi qid boleh tersenyum lagi..
and betul kte puan hashimah...
klu kite buat bodoh jee ape yg jdi at sekeliling kite...
ape yg x penting tu kite tolk tepi...kepala otk kite ni akan rse lpang jeee...
and yes!!!skng otak qid rse fresh sgt!!!!!
x thu lah...dri smlm sbnrnye...
even kena mrh pown mlm tdi...
tapi otak and ati qid mcm xde pape je jadi....
and qid pegang kate2 roy yg die kte

 "kmo cume ambik peduli dgn mereka yg rpt ngan kmo je..yg comfm akan sentiase ngan kmo siang and malam...klu kmo gduh atau skit ati ngan dowg yg rpt ngan kmo tu..kmo
lupekan jee ape yg jadi keesokan ari nye..Pk yg dowg cume ade kmo sje..and dowg nak yg terbaik utk kmo sebenarnyee..yg penting jgn ambik ati dgn mereka2 yg snggup berkorban utk kmo,and mereka2
yg sentiase support kmo.."

haaa tu roy ckp!!!
pnjng kannn..qid ingt lgi kte die tu!!!
and sbb pengang kate2 die uh..qid and abg ajam mcm xde pape jee...
mcm xde pape jdi smlm!!!slalu nye klo kena mrh ngan abg ajam 2 3 ari bru ok!!
ni kejap je dah ok!!!! ;))

~~esya nak thu sto benda x???
tdi at tuisyen time BM...
qid teringt arwah walit..esya ingt x dulu mse qid nak PMR.???
b4 esya gi arap..qid,angah,remy,esya and ira beljr at umah kmo...
kannn????mse tuarwah walit yg ajar kite...
ape yg membuatkan qid teringt at walit biler cikgu tu mintak
kiteowg tulis cpt2...cre die bce tu mcm arwah walit..
satu kate2 yg hmpir sme yg arwah walit ckp dulu...

"cepat2 tulis...mcm mne nak msuk U kalu tulis lmbt"

kate2 tu jugak yg cikgu tu ckp tdi..
ya allah memang qid ingt walit je tadi...
dah lah die bce main2... ;))

*pape pown qid bhagia sgt ari ni esya...
thankz tok mereka yg buat qid senyum lebar ari ni...
thankyousomuch... <3 <3

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam