Skip to main content

balik dri solat hajad ;))

::b4 gi sekolah tadi ;)) ::

salam esya..
qid bru balik dri skolah haa..;)
ade stu benda yg qid buat tdi..
hahahah yg thu kawan2 qid je!!
hahahaha
mcm yg qid ckp smlm..ayah awal2 dah ckp yg die akan
dtg skolah ari ni...smp2 je skolah die parking at dlm skolah...
aduhhhhh...sakit nye hati...
pape pown janji qid pergi kann..dri qid x pergi!!!! ;P
~~esya thu x time otw nak pergi uh ayah kte ape au..
die kte "nasib baik cikgu tu ade..kalu x smp biler2 ayah x thu..nak arapkan cikgu nazri uh...same je
x boleh kawtim ngan kmo!!!" haaaa ambik kau!!
haaa ye la ayah oii...
untung la sgt ade cikgu tu kann??
hahahahahahah...
tadi qid ngan member qid bantai nye gi ambik2 gambar...
aduhhh ade plak sowg budak yg comel ni!!!
perhh comel sgt lah!
kiteowg ade gi lepak at dewan terbuka,time nak gi dewan besar blik uh nampak cikgu ikhwan
ngan cikgu rohaizat kejar budak..tapi dowg x lari tau..
yg cikgu ikhwan ni bantai buat "ushhh ushhh" mcm alau kucing tu lah!!
cube buat!! haaa kelakar giler!!!!!
die bukan nak lari...ni gi buat mcm uh..ingt dak2 laki uh kucing ape???
ahahahahahah kelakar lah cikgu ni!!!!
serius  xthan giler qid nak gelak time uh!!!!
esya...
thu x tdi pas ayah mkn die gi jumpe roy!!
perhh qid tak thu...tetibe msg roy masuk ckp "bru sya thu semua nye!"
perhh tetibe jee..qid tnye kenape??
die kte die nak jmpe qid sok!!
die nak tg fmily qid..
ape hal erkk esya??
~pape pown qid kena tunggu lah besok tok thu semua nye... ;))
hope xde yg pelik2....

* k lah mau tido,ti sambung ;))

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam