Skip to main content

AZAM


salam esya..ari ni qid gi tgk cikgu qid at KPJ..
mule2 nak gi uh cuak gak tkt tersempak ngan sape2...
tapi NASIB BAIK x terserempak ngan sape2...
nasib baik jugak qid dpt kwl perasaan qid..
alhamdulillah ;))
lepas je gi tgk cikgu qid tu qid gi term ngan member qid..
awal nye memang qid x mau gi..
sebab???sbb cik azam tu ade kat term-1 ptg tdi...
disebab kan die mrh kat qid...qid pown mlz nak tgk muke die..
tp qid gi gak sbb nak tman member..lgi pown qid xde plan pown..ade hal pown
malam ni..member qid nak tgk si KHAIRIL AZAM tu..
first time die jumpa Aril face to face...
tunggu punye tunggu x kuar...
dah tu gi tgk wayang..[masuk lmbt]
sekali cite tu BORING plak..then qid dpt msg from abg jeff yg abg ajam at stage..
kiteowg pown kuar dri pnggung uh b4 cite tu abis...
kuar2 jee cikk Aril tu tgh nyanyi lagu Menatap Matamu..
ermmm member qid uh dah lah first time jumpe Aril skali die nak ambik pic.
bateri phone lak abis!!!haaa AMBIK KAUU!!!!
nak pkai phone qid,b3 qid awal2 dah abis..
so pic si Aril uh dpt snap dri jauh je and yg paling menyedihkan die
biler dpt take sikit je pic!!!hahaah PADAN Muke..
sape suruh x byk cmre,dh tau si Capang uh ade..hahaha sory brother!! ;))
~~mcm yg esya thu ari tu abg ajam mrh qid annn..
tadi lepas maghrib abg ajam dtg..die nak tompng solat jap,
esya thu die boleh mrh coz die ade nmpk qid at term tadi...
aduhh...biar lah!! abg ajam ni owg nak kuar pown x leh..
nak naik sne lagi lah abg x kasi sah kannn...
ni abg x kasi plak kuar term..abg nak owg duk mengadap buku je ke at umah???
haaaa....adoiiiiiii....pape pown x pe lah abg ajam..mybe ni the last time owg kuar term tu..
okey...benda dah jadi..and mybe gak owg kuar kali terakhir dgn budak tu!!! okey?
fhm!!!
~~at term tdi phone dua2 dah bantai nye xde kredit...
blik2 jee on phone tgk ade 7 miz col from Roy!!!
haaa ambik kau...ngan roy pown kena haaa...
padan muke aku....
ape yg roy kte tdi die dpt thu dri En.Hafiz tuuuu yg qid at term with budak tu!!
roy kte gk cm ni

 "x thu nak ckp ape lgi ngan awak ni.lepas ni klu pape jd antre awak ngan die,jgn
cri sy..sya dah penat nak ckp ngan awak"

roy mrh..esya
ermm ye lah qid fhm..
mcm yg qid ckp tdi mybe ni kali terakhir kuar ngan die..
after this mybe dah xde..

*i'm so sorry roy and abg ajam...
qid bukan x nak dgr ckp kowg...alah!!benda ni dh jadi..
ape pown die member qid since form 1..mane2 pown qid pergi..
PASTI qid akan jumpe die...x lari mane pown qid ngan die ni....
pusing2 jumpe muke yg sme...qid x boleh buat yg qid akan jauh kan diri dri die
selama2nye..and 100% x tegur die...qid budk kelaz qid..pusing2 jumpe gak die
nanti...lagi2 dah frendz since form1...susah kowg thu...
~~utk roy lah kan..tlg roy jgn buat mcm ni..kite satu skolah roy...
jgn terlalu benci and mrh pade die..qid thu roy berang sebb plan roy semua
HACUR kann???
x pe roy...qid promise b4 SPM qid akan buat semua nye...itu janji qid roy..
and again tlg jgn terlalu mrh!! ;))
~~to abg ajam..apesal abg dh gemok???
eeee...x smart thu x....
lepas ni qid dah x gi term dah.JANJI <3
tu yg last..lepas ni kite lepak tmpt kite je ok!!!
and after spm qid akan pindh sne..JANJI ni ;)))
::sengal je pic ann..hahahah kesian die..lain kali bwk cmre...::
ko ambik pic ni je lah!

::pic raye 2011 die,okey??encemm??::
hahaha pape pown die dah GOMOK  skit skang ni
sorry ;))

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.