Skip to main content

Thankz Abg Mierul!!

salam esya..
lupe mau ckp..
skng qid dah x privt ann blog lagi..
ermm mane x nye abg ajam and sha slalu mrh coz
dowg kte leceh coz klu dowg nak bukak dowg kena
sign in dulu google dowg!!!
esya...
tadi qid buke at umah kmo ummi buat kuih udang!
ermm best!! pas uh ummi mask macaroni chees and
chickn chop..
serius tadi memang kteowg gelak tgk meja makan..
thu sbb ape??
sbb satu satu makanan malaysia/ owg melayu ade lah
KUIH UDANG and KURMA sahaja!!!
yang lain sume mknan barat....
macaroni lah...chickn chop lahh...pas uh ummi beli abg ellyas shushi lah
coz abg ellyas kan x makan kuih udang tu!!!
memang kelakar giler...
ummi dah nak makan tu bru ummi perasaan yg byk sgt mknan barat..
siot betul!!!!!

***********************************************
haaaa sebenarnye qid nak story pasal ni,
pasal abg mierul..
ari tu time befday qid ann memory phone qid ilang!!
ok smpai lah skng phone sony yg chikaiii tu x de memory...
sekali tadi jumpe abg mierul die bagi memory coz die ade
satu memory sony x pakai..
ok qid ambik!!!
time ambik tu qid ckp lah...

"semua video yg dulu2 time konsert af7 af9 and showcase dah ilang...
syg lah! video time cuti at tengganu pown x de dah....cm nerh ni???"

memang time uh ingt satu2 video2 ngan abg ajam,abg mierul,abg apek and sume2...
byk giler video ngan dowg dulu...syg jee sume dah ilang..
ermmm sekali abg mierul ckp ape au...
die ckp >>
"abg ade copy video2 ni semua dalam phone yg amri pakai lah..."

perhhhh!!!!memang menjerit qid time tu..
mang x sangka abg mierul ade save lagi video2 tu semua..
yg pnting video2 ngan abg ajam uh..
ye lah...boleh dikatakan semua video yg selamber2 ni
abg mierul record pkai phone qid yg china tu coz gmbr die ok ckit...
then bru die ambik copy tu dri qid...
xsangka plak qid yg die ade simpan lagi...
qid ingat ann pas die masuk uTUBE die terus dlt jeee...
yg paling qid syg time at tengganu yg abg mierul nyanyi tok awex die uh!!
tu moment paling GEMPAK LAH WOKK!!!!
memang syg giler video tu..
sib baik abg mierul ade simpan copy die...
mybe malam ni gi ambik kot at die...
skang ni die otw balik umah jumpe amri..
~~thankz sgt2 lah at abg mierul...
dah lah die bg qid memory...
pas uh die siap masuk ann lagi video2 yg dulu2 tu..
video2 yg qid syg sgt2...
thankyousomuch abg amierul!!!!
klu memory ade,but video xde,mcm xde makne jee memory yg abg bg uh!!
ye lahhh mcm abg x thu qid ni memang suke tgk video2 ni sume time boring ann..
ermmm skali lagi TQ abg!!!

~esya..mybe qid akan singgah pusara kmo semula seminggu sebelum puase..
insya-allah...
kmi semua rindu sgt ngan kowg2 semua...
rinnnduuuu sgt2..hope kowg x lupe kat kami

SALAM <3

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.