Skip to main content

TAK TAHAN ESYA OII..



HAHAHAAH.
salam esya...aiyooo hahaha x sampai seminggu meh dah masuk blog balik!!
hihihihi x tahan lah plak biler x tulis blog ni!!!
mcm terdengar2 jeee blog ni memanggil2 tok tulis at die..
:) ape boleh buat mehhh!!dah nasib..
hahah ayat qid...;P
haaaa ari ni dah start exam..
BM PAPER I AND II...
hihihi
haa paper I ok lah kot...
paper tu soalan no.4 problem cikit.. ermm LANTAK LAH!!!
dah lepas pownn...
esok paper BI plak!!..
xtau lah ape mau jwb..;)

~~
nak story pasal pian...
kul 2 ~ kul 6 tadi die at bilik pembedahan...
lame kannn???
skang die at ICU semula!!!
keadaan die susah lah nak ckp esya..
kate abg ajam semalam...ape je jadi lepas ni kite trima je...
mungkin tu yg terbaik!!!
tu yg abg ajam ckp!!!
x tau lah nak ckp ape lagi...
kte2 abg ajam uh buat qid terkedu
****************************************************
ari ni ari qid kena marah...
AHHHH padan muke qid ni.. ;)
balik2 je kena marah ngan ayah coz qid beli jam bru semalam!!
ayah membebel lah panjang2 tadi coz masuk bulan ni dah 3 jam qid beli!!!!
mcm2 lah die ckp...ckp bulan ni qid byk abis an duit lah..
ckp qid beli brng2 yg qid dah ade lah..adoiiiii
~~satu lagi abg ajam plak mengamuk tadi!!!!
ni salah qid gak lah yg x gi ambik phone at roy tgahari tadi...
padahal die dah msg dah suh gi BPA ambik phone coz die ade hal ptg ti..
tp di sebabkan rmai owg at kantin and BPA xde lah qid gi jumpe die ambik phone uh..
qid suh je die pegang dulu...coz qid x pakai sgt no. tu minggu ni...
sekali tgahari uh abg ajam col no.uh..qid tak thu pown..roy x bg tau pown tgahari tadi..
abg ajam yg bg tau time qid sampai hospital tadi...
abg ajam tanya roy qid mane...
sekali roy gi ckp yg qid tido at kantin!!!
haaaa AMBIK KAU!!!
punye jujur si roy uh!!!...
adoiiiii.....
x pasal2 sampai hospital tadi abg ajam ckp
"kau ni abg dengar exam2 ni boleh plak tdor at kantin,nak ambik pekse ke x ni??lau xnak abg suh papa potong je name kau...."
adoiii klakar arr soalan abg ajam...serius terkejut gak time abg ajam tetibe ckp uh!!!
qid jwb arhh die tnye uh...sekali die ckp ape au...
hahah die ckp ni
"dah tau nak exam buat btl2 ni memain2 kau...nak main pergi jln chow kit uh haaaaa"
adushhhhh punye sengal ayat abg ajam ni haaa.....
memang kaw2 lah kena marah ngan die...
klu lah roy x ckp at abg ajam...xde makne nyee qid kena marah!!!
;)
dah kena marah ngan abg ajam uh qid gi lah at kak jue lepak ngan die..
pas uh die tnye...esok exam ape???qid jwb lah yg esok exam BI..
then die ckp! dah study...??? qid bantai nye ckp at kak jue cm ni "gi lantak lah BI uh..Benci BI..."
sekali die bantai jerit nme abg ajam kuat2....die bg tau abg ajam...!!!!haaaa ambik aku...
dah kena ngan abg ajam kena plak ngan kak jue..adoiyaiiiii!!!!!!
memang malang ari ni....
~~dah lah kena marah ngan ayah..
pas uh kena plak ngan abg ajam..dah uh plus lagi ngan kak jue tadi!!!
adoiii nak nangis esyaaaaaa
*dah tu kul 8 tadi roy msg ckp cm ni
"lain kali klu dah abis jawab semak..jgn tido..saya nampak awak tido lagi SIAP awak!!"
haaaa ambik KAUUUUUU!!!!
ayooooo
adoi....ari ni name nyee ari
SI AQID TINGtong JADI BAHAN!!!!
hihihihi

*k lah esya mau out..
BYE

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.