Skip to main content

MAAF ABG AJAM


salam esya,
ahhh kenyang nyee perut skang ni!!
bru lepas berbuke sebenarnye ni esya..
haahahha memang lah kenyang!
:) ha esya,dah puase,nak thu x ummi kmo ade dtg seremban..
duduk sini..mama ajak die duk sini bulan pose ni..
mybe seminggu b4 raye die balik perak kot!!!
x pown die rye sini sekali..
ahhhhhh best nyee klu ummi rye sini skali..k
adoiiii... ;)
ari ni mama masa ayam masak kari..
aduishhh best giler!!
air tgn ibu kannn..HAHAHA
qid nak story pasal dua tiga benda ni esya..
~esya thu x ari tu abg ajam anta msg x kasi qid kuar seremban ari sabtu ni..
perhh!!memang cm palat arhhh..sory lah ckp ni annn,qid dah lme x kuar seremban tu
haaa...ni nak kuar x jadi...sblm2 ni pown cm uh gak!!
qid dah janji ngan member..dah plan nak beli ape sume..
sekali mlm ari tu di anta msg kte qid x yah gi beli at seremban...
ari jumaat ni die suh naik tmpt die ti die bwk qid..
alasan die ape au.. "nanti x pasal2 aunty kmo mrh at abg mcm 2 tahun lepas"
adoiii tolong lah cik AZAM oiiiii.....alasan tu x berapa munasabah thu x!!!
*esya thu x,qid ckp lah qid nak kuar ngan member coz dah janji..
sekali die jwb ape au.."kau nak dgr ckp abg atau dowg??"
haa die dah ckp mcm tu makne nyee die btl2 tgh serius lah tu...
memang x leh nak dirunding lagi lah gamak nyeee...
puas lah wat ayat at die annn..die x balas pown!!
sakit nyeee ati..
adoiiyaiii..knp lah abg ajam ni..pK negetif jeee....
knp erkkk abg x suke owg bergaul ngan owg lain??
knp erkk abg nak owg ngan dah2 kite jee...
ok fine,owg thu abg xnak owg buat benda2 yg family owg and abg sendiri x suke..
tapi kannn abg owg ade otak lah!!! owg boleh pK mane yg baik mane yg burok!!!
xperlu lah abg wat mcm ni...
bukan owg tak suke,but bagi lah owg ikot style sni plak!!!
owg dah lme x bergaul ngan owg2 sini..
so plz lah abg..
owg mintak sgt jgn wat owg rse berslah lah!!!
x sanggup owg de....
ayt abg at msg uh...ape tu??
abg suh pilih antare dorg atau abg...
dowg member owg dri form 1..dan abg plak abg owg yg jaga owg slama ni...
mcm mane owg nak wat pilihan...dua2 penting...
mslh skang owg dah janji ngan member owg..last skali abg x kasi plak owg gi...
aduishhhh bosan lah abg....
sory lah abg..owg takut nak ckp sendiri ngan abg benda ni..
if abg ade terbce,owg harap abg x terase...
owg ckp ape yg owg rse jeee...sory abg!!
sory sgt2,owg thu kte2 owg ni buat abg kecewakan..
tapi tolong lah abg....owg x boleh pilih antre abg atau mereka...

*qid thu abg seowg yg sgt2 bertanggungjwb..
abg ambik berat tentang diri adik2 abg...
tapi abg kali ni je...plz bgi owg uruskan sendiri diri owg ni..
one owg akan kena buat sume ni sowg2 gak kann??
so owg kena bljr dir skang..hope abg fhm..
skali lagi sory ngan kate2 owg.. ;(

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi