Skip to main content

TENSION DGN PROGRAM MOTIVASI KESEDARAN TADI!!!


ESYA!!!
ari ni ari yg buat qid tension giler2...
ari ni qid kne gi johor coz abg syam ade daftarkan
qid masuk stu ceramah motivasi at muar!!
benda ni qid thu dri ari rabu pagi uh!!
ingt ann abg syam main2 jee..
sekali pagi2 lagi die dah col suh siap die kte kul 6 pagi kena grak gi johor!!
memang sakit ari giler time tu!!!
memang myampah sgt2 at abg syam time tu!!
dalam perjalanan nak gi johor tu sepatah die tnye sepatah lah qid jawab!!
memang sakit ati giler coz die buat stu benda yg langsung x bincang pape ngan qid...
padahal benda ni membabitkan qid...eeeee sabr jee lah!!
motivasi kesedaran diri and teknik menjawab soalan matematik!!!
sesi kedua tu qid minat lah!!TEKNIK MENJAWAB SOALAN MATHEMATIC!!
yg first program uh memang qid sakit ati giler coz owg yg bg ceramag uh asyik attac qid jee!!!
mule2 qid duduk belah tengah2...sekali qid panggil duduk depan sekali!!!
ayoooo menyampah nyee aku!!!
semua owg pandang je time tu!!!dah lah kebanyakan nye pakai bju sekolah!!!
yg qid ni je pakai t-shirt pas uh x pkai tudong plak!!
ambikk kai!!
asyik qid jee yg kena...
owg tu ade gak tnye yg kteowg sume ade FB x???
die tnye nickname sowg2...
biler qid dh gi thu nickname qid die oleh plak ckp

"pade adik2 yg pompuan yg berminat dgn owg seremban
ni jgn lupe add name AQID AMSYAR"

perh!!!memang berbulu giler ati ni time tu!!!
memang panaz betul rse nyee...sib baik sesowg yg sgt qid kenal tu ade at blkng stage tu!!
die yg suh qid cool...
sape owg tu??? USTAZ SUHAIMI...
memang x sangka bleh jumpe die tadi..memang ade hikmah abg anta qid dgr motivasi at johor ni!rupe2 nye qid akan jumpe owg yang byk beri qid kte2 semangat suatu mase dulu!!!
qid jumpe....
time teknik menjawab math tu pown buat at dewan yg same..
pas rehat tu qid gi dudk belah belakang balik..
sekali lagi owg tu panggil "cik adik nur azura zainal abidin dri n9 sila duduk didepan arahan dri pengajur" pengajur???
sape???
sethu qid pengajur tu ustaz suhaimi and member2 die...
die ke yg mintak qid pergi duduk depan???
xkan die x thu yg qid klu dgr ceramah2 ni x suke duk dpn!!!
ape lah..
owg yg umumkan suh qid gi duduk depan time teknik menjawab tu
memang paling2 qid benci time tu!!!!!!!
serius qid ckp memang fuck giler at die pagi tadi...
die byk btl soal time tu!!!
die tnye mcm mne qid boleh dtg c2 lah! die tnye qid punye sekolah ape name lah! die tnye
qid sowg je ke dri semban??? heyyy ko pengurus program!!!
ko mesti thu semua pasal aku...
semua butiran aku dah bg time daftar!!!
xkan x thu lagi!!!
haigoooooo....
aku thu lah aku sowg jee ganjil..tapi agak2 lah!!!
SENGAL!!!!
~time teknik menjawab tu plak tipon berbunyi esya thu!!!
adoiiii.....owg2 tu semua pandangg jee....
memang malu giler tadi!!!
qid msg roy ckp ceramah at johor mcm sengal,die kte ape au

"tu lah penceramah free ade at sekolah ni xnak plak bertegur sape!!"

haiiiiiyoooo ROY ingt owg sje je ke nak gi ceramah at joho ni!!
ABANG owg yg uruskan semuanye tanpa pengetahuan owg lah!!!
bukan kehendak owg pownnn!!!
pasal x bertegur sape uh,owg ke x bertegur sape???
haaaa???owg selalu bg salam annnn???
x cukup??? nanti owg ucap an slamat ari raye plak erkkk time jumpe tu!!!!
ok??? hahahahahahahahahahahah

ermmm blik tu singgah jumpe abg whuut jap!!
lme x jumpe die,sib baik abg syam nk layan!!
abg whuut gelak ann qid gi ceramah jauh2...
adoiyaiii sawit arhh lu bro!!!
owg bukan nak pown ni semua!!!
ayooooo....
haa x sempat nak tunggu remy balik qid dah awal2 jumpe abg whuut!!!
ahhh best giler lepas ann tension at tempat die...
jamming abis abisan qid....ahhhhh puas hati!!!!!
thankz lah abg whuut support tadi....
syg giler arhh at abg whuut...

*ok lah esya..mau out lah!!
penat giler bdan ni!

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.