Skip to main content

:( tak tau mau cakap ape.....



hey esya...
ermmmm qid skng at umah ampangan!!!
ermm dri ari khamis xde at cni..
esok!!!
esok ari yg paling boring!!sebab???
sebab esok kena sekolah LOL!!!!
x suke mehhhh...
malz giler mau sekolah skang ni!!!!
lagi nak gi kelaz tambahan!!
tapi ape mau buat mehhhh...
if x gi nanti name naik plak......
malaz lah esya...
ari ni jumpe roy at senawang at kedai SATAY TULANG!!
die ngan member2 photographer die uh!!!
time tu qid mau gi bli buku at kdai akak ADD..
sekali nampak die...die ade bg qid sim card tau!!
qid ingt an sim card ape plak upe2 nye die kte "ni sim awak cicir dlm beg laptop sya mungkin cicir mase b3 phone awak tercabut ari tu " ya allah qid langsung x perasan...
phone tu pown ari tu on2 je terus tulis sim1,sim2 qid x check plak ade sim or x!!!
yg pasti sim1 memang ade jee sim tu...sib baik roy bgi sim card uh tadi...
ade 37 miscol from remy!!!
hahahahaha lupe mau bg thu die qid dah tukar 6ber bru..adoiyaiii sory la bro!
mase nak bla uh roy ckp " esok jgn lupe dtg skola plak! " esya thu ape qid jwb??
qid jwb "gi mati lah ngan sekolah uh,ikot an ati owg x hingin dee owg nak gi skolah tu lagi,serius owg benci skolah tu " roy senyum jee qid ckp uh..die jwb gak..
" thun akhir..terus kan je ape yg dah 4 thun lebih awak lkukan at cni..jgn patah balik!! "
~~hermmm ckp senang ar roy..sory qid tulis ni...roy ngan member2 roy at skolah tu pown ade hal kannn...qid thu lah roy pown sbnrnye x than kann dgn owg2 at STAD??? sbb tu roy slalu buat projek luar dri sekolah kann??sbab roy malaz nak berhadapan dgn owg2 at stad ann??qid thu lah..sume cite yg jadi at roy since 2009 roy masuk uh qid dh thu ape dowg sume buat at roy..btl x kan roy tak suke STAD????
hahaha jgn pernah nak tutup problm ngan qid lah..qid thu sume nyee.... ;P

ha esya..tadi kann atok chik dtg umah..time uh mama,ayah and qid je ade at umah..
atok and nenek dtg ngan uncle and aunt..time dowg borak2 tu,nenek,mama and aunt bork same2..ayah burak ngan uncle but atok since die masuk umah tu die tenung jee qid..
xthu ape problem nyee...!!!
time tu qid memang bad mood tadi and time tu qid langsung x layan dowg sume tu!!!
sekali qid gi at branda umah,atok dtg..die tnye "dah abis dah ganggu bini owg!!!" hahahahahah
x sangka plak atok thu pasal tu..qid punye bebel dlm 30 minit panjang die tauu esya...
sakit betul telinga ni dengar semua tu!!!!
alah!!!qid kco bini owg pown saje2 je...bukan qid ajak die kwin pown..msg2 je...bukan btl2 pown...
x payah lah nak marah2 sgat!!!ayoooooooo.
ape lah!!!!

*esya mcm mane sok ni??mau gi skolah x???sok dah blah blik 2.30 ptg!!!!
ayoooo mlz nyee nak gi,bosan lah sekolah tu!!pusing2 jumpe benda yg sme...
ayoooooo......
esya ape kte kmo dtg skolah qid sok and teman qid sok!! ok???
hahahaahahah sengal jee qid ni ann..
~ok lah esya..asalammualaikum.....

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.