Skip to main content

SORRY ABG AJAM!

i really love him
::SHAHRUL IKHMAL::


hey esya..
mlm tadi kann time balik tuisyen akak ambik tau..
die tnye qid "nak jumpe remy x???"
mang terkejut giler time tu.. remy dah sampai semenanjung lah!!!!!
memang hepy giler semalam time dgr tu!!!!!
qid terus ckp at die yg qid nak gi jumpe remy,then akak anta qid at seremban
coz abg mierul ade at terminal jumpe bdk,and abg mierul terus bwk qid gi kL...
remy dah ade at damansara time tu abg syam yg ambik die at airport!!...
abg mierul bwk lah gi BB mcm tu..memang lme x lepak sne..
slalu at hartamas..sekali mlm tadi abg mierul nak celebrt lah remy dah blik uh!!
lgi2 bfday remy ann ari tu..x pat nak sambut tu yg abg mierul wat mlm tadi...
memang best sgt mlm tadi esya.. lepak sampai kul 3 pagi...ambik kauuu!!!!!
tapi ade stu part lah yg x best!!!...
time tu tgh burak2 ngan remy..at meja tu qid and remy je time tu...remy order shisha..
qid pown layan je lah!!!dah borak2 gelak2 ngan remy uh,qid dpt msg from abg ajam...
die kte "dgr cite trial xlme lagi..yg kau ade kat cni pahal??" memang mengelabah btl time bce msg uh..
coz time uh langsung x nampak abg ajam..sekali die msg plak annn...
memang dan2 tu gak shisha qid tolak jauh2...
tgk2 abg ajam ade kat meja abg jeff and abg mierul...memang cuak giler...
die boleh plak panggil time tu...
dah lah ramai owg!!!
~die ckp ape au... die ckp benda yg selalu die ckp
" enjoy2 jugak,SPM tu mse dpn kau...abg x nak adik2 aku abaikan semua tu!!!! brp kali abg nak ckp????"
haaaaa tu die.....
die dah ckp tu die terus bla...
qid terkejut arh,apahal plak mamat ni buat mcm ni...
b4 blik uh qid tnye abg mierul knp ngan die???
abg mierul kte die tension ngan kerja skit...ade problm at set smlm...
ermmmmm sory lah abg ajam..owg x pK langsung pasal abg...
pasal penat abg sume...

~qid rse lah esya abg ajam mesti penat ngan kerja die yg melambak tu..
pas uh kena gi sane lah gi sni lah!!!!
dah tu ade plak hal kat set semalam..lagi lah die serabot annnn...
and mybe abg ajam jumpe abg mierul and jeff coz nak ilang ann penat die..
sekali dapat thu qid plak ade at c2 annn...
haaa tu yg die sakit ati kot...
ermmmmm mybe salah qid coz x dgr pesan die....
lagi pown die memang ade ckp yg die nak minggu lepas minggu terakhir die jumpe qid lepak2
at area KL or PJ sampai lah trial SPM...
haaaaa tgk mlm tadi die jumpe lagi qid,tu yg die mrh uh...

*ermm pape pown sory sgt abg ajam...
bukan owg x nak dgr ckp abg,tapi owg x boleh laa..
at seremban xde pape yg menarik!!!
qid thu abg mrh sbb abg tkut mama and ayah qid marah abg ann if
result qid teruk..abg x yah risau lah...if result menurun pown qid yg kena..
mama and ayah x kan babitkan owg lain de...
abb die thu anak die ni memang pemalaz punye owg!!!
so skali lagi sorry abg....sorry sgt2....
owg thu abg bertanggungjawab dlm urus kan pasal pelajaran kteowg sume...
tapi sory again abg...owg x dgr ckp abg.... ;)









Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.