Skip to main content

serius qid benci mereka!


esyaaaaaa....
ermm ari ni free2 kena marah ngan abg ajam and roy..
adoiyaiiii sakit nyee ati ingt semua tu...
resah thu tak biler dua sound qid mcm tu..ayoooo...
qid nak ikot ckp dowg,tapi qid x boleh...
qid thu dowg ckp tu betul...tapi ati qid biler owg dah merayu memang qid cair,
lain lah klu qid tgh marah tu memang lah qid akan angin..
aduiii..ape nak buat ni esya??
dowg berdua mrh sebab yg same tau!!
mule2 dlm pukul 10 tu qid chat ngan roy,borak2 ngan die tetibe die tnye pasal
qid ngan dak2 kelas ni..die tnye lah mcm mane kannn???
qid ckp lah qid ngan syira dah ok and dgn dinie ari tu pown qid ade tegur..
sekali die ckp ape tau...die ckp ni "yg gatal tegur dowg kenapa??pas tu dowg buat lagi.elok nye owg mcm dowg tu kite ajar cikit!!!!" tak sangka tl qid die boleh ckp mcm tu..qid ingt die fikir yg mcm aishah pK....rupe nyee x...die ckp lagi.. "lepas ni sya x nak kmo lyn dowg mcm mane kmo ikot rentak dowg sebelum ni..klu sblm ni kmo boleh bergaul dgn dowg utk ikot ckp sya,dan sekang sya nak kmo dgr ckp sya supaya kmo x layan dowg mcm dulu laggi!!! " tu roy ckp!!!
bukan mase chat tu die send...tapi die call sendiri qid..memang terdiam habis qid time tu...
memang suare die tgh marah time tu!!qid sendiri x berani nak menjawab!!
adoiyaiiii...

~ptg tu plak abg ajam col,die tnyee sok blik kul brp coz die nak ajak kuar mlm tu ade
kerja ckit....qid jwb lah!! "entah lah mlz nak sekolah dah skolah pown bukan dpt ape"
pas qid jwb uh die terus tnye pasal dak2 sekolah...qid pown story mcm mane yg qid story at roy pg tu...!!!
haaa ambik ko abg ajam pown ckp benda yg same mcm roy die ckp "ape jadah nyee ko tgur die,xde gune lah dowg tu..ko x payah nak buat baik de..ABG X NAK KAU TEGUR DOWG LAGI..ABG X SUKE DOWG BUAT MCM2.." adoiiiii..poning den layan abg ajam haaa....
tadi dah kena marah ngan roy kaw2...ni ngan abg ajam plak haaa...
aduiiiii...
~qid x sampai ati lah biler dowg mintak maaf mcm tu..
dowg member qid abg..roy dowg tu member qid!!!!
yg dinie tu,qid x nak die pK buruk pasal qid au...coz die x bce blog qid..and die x thu yg jadi
sebenarnyee..and mybe die sendiri takk faham..that's why lah qid tegur die ari tu...
qid x nak die pK buruk pasal qid..qid paling paling x suke owg pK buruk pasal qid..qid benci au..bg jtapi biler ape yg roy and abg ajam dah ckp mcm2 tadi rase lain plak!!!
rse mcm akan ade sesuatu yg lagi buruk akan jadi if qid terus layan dowg..
qid pown x thu lah esya...pening qid thu x!!!!

qid x mau lah benda ni semua..
skng satu je qid mintak pde tuhan supaya ambik nyawa qid,qid mlz nak pK ni sume dah!!!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

Morning!

Ni gambaq ngan #KukuBesi yang qid promise nak masukkan tuh :D Assalmmualaikum esya! heyyy morningg!! haa felikk tk kenapa qid masukk pepagi bute nihh?? Hahahah actully qid tk tidoq pownn malam tadiii... entah laaa..mcm2 dugaan plakk dtg malam tadii..hanya mampu bersabarr and harungi jee semuanye.. Siyezlyy qid tk thu kenapa sem nii qid jadi seorang yang pemarah..SEMULA! Ya Allah....Pantang org buat silap,pantang org kuang ajaq,pantang org buat qid menunggu memang hanginnn laa qid satuu badannn..Tak kisah lahh sape org tuhhh..Akak abg or member sndriii!! yang qid thu marah marah marahhhh..! Aghhhh!!! kenapa qid yg dulu dtg balikk dlm diri nihhh?? qid tak nak jadi pemarahh..qid tak nak jadi hanginnnn macm dluu!!! qid tak nak! how lahhh esya??? yang qid ingt dluuu qid start jadi tak pemarahhh lepas abg iwan nasihat kann qid sumeee... but now?? whoo?? Ajam?? memang takk lahhh! NEVERR!! tgk muke die pown skng nii QID MENYAMPAH! Enth lahh esyaa..Ape yg buat qid jadi mcm n