Skip to main content

remy nak balik!!!!


hey esya...
qid epy sgt skng ni coz remy nak balik dah!!!
awal bulan puase ni die nak balik semenanjung!!!
memang epy giler time die bg thu tu!!!
byk sgt benda nak story at remy..
dah dua minggu dah aku simpan mie...
memang aku perlu an ko jee skang ni!!
aku hope ko blik kali ni lme sikit ok!!
aku ingt nak gi jenjalan lah!!
mybe gi jumpe sha or abg whuut!!!
lme x jumpe dowg!!!
so aku nak ajak ko lah mie teman aku...
~esya thu x smlam ade IPTA ni dtg wat pameran tau!
qid gi time tu sowg,qid gi ngayap at tempat politeknik and UITM..
qpas uh qid terus bla!!
x ade yg menarik minat qid LANGSUNG!!
buang mase je ni sume...
lebih jelaz if search internet dri dowg datag tu ha!!!
serabut jeeee...
if ade rezki lah nak sambung blajar nanti,qid ingt nak ambik Diploma Art & Multimedia....
tu yang utama qid nak!!!! qid akan try mcm2 cre utk dpt annn cos uh..
mcm abg ajam dulu die sambung artc mulitimedia at kolej yayasan melaka.
pas uh ambik diploma at UPM...ermmm nak try cm uh!!
tapi mule2 ambuk ijazah! then bru ambik diploma...
oooo lme uh!!! hihihihi...
ade sto web site ni qid bukak die ade cos yang qid nak tu..
at limkokwing..abg ajam x kasi sambung at c2..mcm mama and ayah tak kisah!
tapi bg qid sendiri,DEKAT SANGAT LAH PULA TEMPAT DIE....
qid nak jauh2...ade stu reka betuk grafik tu at poli JB..
mcm ok,tapi rse nye tu xde photografi..ermmm..
ape je lah mehhh!!!skang kena fokus at TRIAL-SPM dulu... :)
~~ha pasal IPTA dtg wat pameran tu,qid tanye lah roy ape motif die??
die kte utk bg pendedahan pade kiteowg sume...
pas uh qid ckp lah!!!mase byk abis at benda tu semua jeee...
blajar x abis tjuk lagi!!! skali die kte,"klu brani ckp at puan hashimah!
awak thu lah cm mane die mengamuk nanti...
dah lah ari tu die dah menangamuk dgn cikgu2 ni sbb x nak bg kejasama"
hahhahaa ape je meh!!!!
roy pown bukan msuk cmpur sgt!!!!!
ckp cikgu ni plak!!!adoiyaiiii..hahaahah
roy tlg contct jee an...then btg idong pown x nampka at c2...
PANAZ THU X DALAM DEWAN TU TIME TGAH2 HARI TU!!!!!!......
ayoooooooooo

* ok lah esya...ti qid sambung ok!
pape pown qid giler x sbr nak tunggu remy blik!!!haaahahaha

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi