Skip to main content

Panaz dgn kwn sendiri!!!!!


esya...
mase qid tulis blog ni kann ati qid tgah membuak2 tau x!!
panaz nyee ati ni dri awal pagi tadi sebenarnye...
xtau lah ape masalah nye!!!
hari ni jee qid jumpe 3 owg yang yang buat qid macam TUNGGUL BATU!!!
ok!! thankz lah byk2 pade NUR ADINIE,NUR SHYAZWANI and NUR SYAHIRAH!!!!!!
TERIMA KASIH BYK2...aku memang suke owg buat aku mcm ni annnn!!!
sory lah esya...qid terlalu sakit ati hari ni....
ikot kannn dri dlm sekolah tadi dah nak meletop,tapi qid control coz qid tahu tu SEKOLAH!!
tapi skng qid memang tengah meletop!!!!
~ok qid story,pgi tadi b4 gi padang, qid lalu dpn kelaz dinie...qid tarik die nak ajak gi padang..
pas uh die bantai nyeee bercakap ngan owg lain!!!buat mcm xde owg jee ckp ngan die..ok Qid biar kannn...mase kat padang tu plak,qid terjerit2 panggil name die...tanye die "budak form 5 punye barisan mane" qid jerit esya....qid jerit...klu dah nme jerit tu semua yg at c2 mesti pandang!!!tapi dinie???die pandang ekorr mate jee tahu x!!!!! sikit pown x jawab...tapi die boleh panggil2 wani plak time tu..pas uh bantai nyee jalan ke depan ngan wani!!!!!!heyyyyy ko pK aku ape ko nak wat cm tu ha???malu aku time tu ko tau x!!!!dah lah aku jerit pas uh xde ape pown ko jawab!!!SIKIT POWN X DE KO JAWAB!!! ape hal weiii????ko marah aku???
marah sbb aku ngan aishah time ceramah ari khamis tu????ha????
itu ke?????weiii ko ngan aishah tu problem kowg lah weiii...xyah lah nak tarik2 muke de...
aku ngan die khamis tu sbb die xde member tu,zaty xde..aku hormat aishah tu mcm family aku thu x,bukan nak ckp aku x hormat ko,tapi aishah tu lain...die ade ape yg kowg xde.....if kau lah xde member mesti ko cri kawan kannn...kau masih duk dkt2 ngan aku ann time tu,knp plak ko nak tarik muke ngan aku ari ni???
~time dgr cikgu2 ni membebel plak qid mcm ckp2 ngan wani,tapi die mcm buat muke blurr die tu!!ok fine mungkin die ngantok time tu,time otw nak masuk kelaz tu qid cari die esya...qid nak jalan ngan die,tapi tah mane2 tah!!!pas uh aishah trik jee tangan qid,qid pown ikot je lah!!!
pas dah at dalam sekolah tu dowg kte wani at depan!!!tgk ade dinie...!!!perhhh!!!aku tunggu ko beb!!!
aku cri ko tadi...ko dh jalan ngan die, "die" owg yg buat aku malu tadi....ko jln ngan die beb!!!!
klu ko thu lah perasaan aku time tu,mesti ko akan menangis..aku rse time aku menjerit tu mesti ko dgr kannn knp ko x ckp at dinie???knp weiiii???kowg same2 boikot x nak ckp ngan aku ha???same2 nak pulau kan aku???haaaaa.aku tertnye2 mcm mane ko boleh nampak close ngan dinie???sendangkann b4 this kau yg x berapa suke at die kannn???beb...mcm2 aku tnye lah at diri aku time at sekolah tadi....knp die mrh aku,and kenapa die boleh rpat ngan ko,aku x ckp ko rampas die dri aku tapi aku pelik beb...time aku tarikh die nak gi padang die boleh berckp jee ngan ko time tu..biler aku terjerit2 panggil name die die boleh plak tarik ko and bwk ko gi depan...ape tu beb???ape yg kowg ckp sbnrnnyeee..klu ko jdi aku lah kann msti ko rse sakit beb,lagi2 biler ko thu keadaan sebenar aku time tu...ko akan rse tersepit beb!!!
ko tersepit antara kawan dri sekolah rendah dgn kwn yg ko begitu tabikkk....dua2 owg yg terbaik bagi kau....tapi dowg xsehaluan..ko tersepit utk berhdpn dgn owg A atau owg B...
pada hakikatnyee klu boleh ko nak dengan kedua2 nye sekali!!!ko mesti keliru beb!!
aku bertambah keliru biler lihat kau yg tah mane2 pergi time kiteowg otw blik kelaz tu!!!
selalunye ko akan ngan dak2 antah,tapi ari ni x..tah mane kau pergi!!!!!
aku pening kowg tahu x...aku cube lah selame ni kawal semua nye..tapi kowg..??
~dinie tu thun lepas die pinjam kerja qid,this year qid dah terdesak nak pinjam kerja die...sikit die x bagi....bagi tgk pown xde...tapi qid still boleh lyn die mcm biase...qid still dgn die..qid still tersenyum ngan die walhal ati qid pedihh sgt biler die buat mcm tu...mcm owg mintak sedekah time qid nak pinjam kerja die,time die nak pinjam kerja qid tu dulu,qid siap panggil die dtg umah
buat same2 ngan qid....tapi ape die buat at qid this year?????qid xde pown kecoh2 at die,qid xde pown tarik muke ngan die...
die dtg dkt ngan qid qid ikot die...die ckp ngan qid qid buat je mcm biase...
tapi knp ari ni die buat mcm ni esya?????????
pasal qid ngan aishah ke die buat qid mcm????
ya allah...klu ikot kann ati ni qid memang x nak bergaul ngan sesape lahhh...
mcm awal thun ari tu qid buat hal sendiri jee esya...tapi qid mule join dowg,qid mule gelak2 ngan dowg biler roy sendiri yg mintak qid bergaul ngan owg lain...kate die biler qid ngan member qid akan lupe sgala masalah....so sekang mcm mane roy?????mcm ni ke roy nak qid bergaul ngan dowg...
if qid pergi kat Si B....si A plak yg trik muke...if qid pergi at si A...si B mcm mane???
pening thu x roy....sebab roy jee qid ikot semua ni....roy kte gak yg ni last year qid...so roy cabar qid kannn utk bergaul ngan owg!!!qid ikot kate2 roy...qid campur ngan dowg2 tu sbb roy yg mintak!!!cume roy je,thu x!!!die yg mintak qid jadi epy go lucky mcm yg die dgr dari mulut member qid tu...sbb die lah skng qid mane2 gi pown ngan member2 qid tu!!dgn budk2 antah!!!
tapi ape yg jadi ari ni buat an ati qid jadi tawar tok tunaikan ape yg roy mintak!!!
qid sakit ati dgn ape yg jadi...
qid cube sembunyikann mrh qid dri dowg tapi biler dowg dah sakit ati ngan qid sesenang jeee mau tarik muke kannnn....aku punye lah susah nak cover mrh aku sbb nak jga ati sowg kawan,then kowg sesenang jeee kann main kann perasaan aku ni..malu kann aku lagi tu!!!!!
ckp pasal malu,hermmmm stu lagi jadi tadi b4 balik time akaun.qid lupe bwk buku latihan akaun..qid check bwh meja zaty xde buku tu...qid pusing belakang tgk wawa bwk..ingt nak pinjam lah kan coz qid duduk sowg.qid tnye dulu syahirah die bwk tak buku tu???
die BUAT TAK THU JEEEEE QID CAKAP TU...memang mcm tunggul lah time tu!!!
wawa pandang jee qid tnye berulang2 kat die..die buat x thu je!!segan thu x ngan wawa!!!!!!!!!!
then qid gi pinjam at muhammad...sib baik muhammad bagi...
memang ati bertambah2 membuakk lah time syahirah buat mcm tu..dah lah sakit ati ngan dinie and wani pas uh die buat lagi mcm tu kannn!!!haaaa memang xde mase dee nak layan kowg pasni...LANTAK LAH KOWG!!!!
qid memang tension gilerr pK benda2 ni ari ni....
sampai kannn time ambik phone at roy time blik tu qid boleh sentapp je dari tangan die tu!!!
ahhhh sorry roy,bukan nak kurang ajar,tapi memang panaz sangat time tu!!

* esya...
lantak lah pasni ape nak jadi jadi lah...qid tulis name dowg at blog ni sbb qid dah lme bersbr ngan dowg..qid dah x kuase nak pikir ape dah....slama ni qid pK gak kot2 dowg malu ann qid tulis nme dowg at blog ni coz ramai follow,tapi ari ni xde lagi qid pK tu semua..malu qid siang tadi mcm mane????qid lagi malu dowg buat mcm tu thu x!!!!qid malu dowg sikit pown x pK kannn...
dowg nak pertikaikan pasal blog ni??pasal posting qid nii???
pergi mamposss lah weiii ngan dowg!!!!!!!!!!!!

[ok esya ti qid post lagi okey!!!]

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi