Skip to main content

ermmm..



salam esya..

ari ni...ari ni qid gi hospital ade hal ptg td..
pas uh dlm kul 4.40 uh gi tgk die at wad,coz dgr cite die masuk wad!
xthu lah knp,yg qid thu die ade asma je..
tapi x kan lah smpai seminggu hospital than,slalu x mcm tu!!
time gi tgk uh die pakai oksigen..
die terkejut qid gi tgk die tadi...
mane x nye dah dkt sebulan x contact die tetibe gi melawat di
e plak ptg tadi!!
ermmm muke die pucat je..ckp pown x byk!!
mcm serius jee....hope xde pape lah..
and qid doakan die ckp kuar hospital then dpt buat ape yg selalu die buat skang!!!!
~~haa qid ade story skit esya pasal at sekolah tadi..
at sekolah ari ni ade pameran kerjaya..time lepas rehat budak2 form 5 kena gi tgk
pameran tu!!time rehat tu qid gi teman member qid di beli makanan..
pas uh qid rase cm ade owg call je at phone coz qid rse gegar!!!
qid suh member qid uh gi dewaan dlu,die sebok ajak2 qid gi dewan..
lame2 qid ckp at die yg qid nak duduk dlm kelaz coz panaz!!!
die terus gi dewan and qid gi toilet time tu..
tgk col from roy and pian...
mule2 col pian..dah ckp2 ngan pian qid col jap roy b4 gi dewan uh.
roy bg thu qid sesuatu yg PALING QID BENCI!!!!
mood qid terus berubah pas roy bg thu uh!!!
langsung rse fikiran qid ni bukan dlm sekolah time uh!!
qid rse bdn jee at sekolah,tapi yg lain2 dah gi melayang tah mane2 tah!!!!
x thu lah nak ckp esya....
qid tak suke and qid x nak trima ape yg roy bg thu pagi tadi!!
and klu boleh lah dri awal qid tak nak ambik thu pown pasal ni semua!!!
QID BENCI LAHHHH!!!!!!!!
* roy klu pasl benda2 tu lain kali x yah lah ckp ngan qid time qid at sekolah!!
bg thu time qid at umah ke ape je...
dah lah qid tak de mood at sekolah,dgr ape roy ckp lagi buat qid x tenteram duduk at sekolah tu!!!!

love die sangat2
:: syammil::
*esya...
thu x syammil masuk wad dua ari lepas sbb die disahkan ade asma...
ermm same ngan die tu!!!
tapi kesian syammil,kecik lagi dah sakit!!
rse nye syammil dah kuar dah kot!!
ermm ingt sok nak gi tgk die lah!!!
lme x gi jumpe die....
~klu jadi plan ngan roy uh ingt jumaat ni x skolah kott!!
kot lah!!tapi.....entah lah..

* ok lah esya x thu mau story ape lagi..
nite syg,love u so much!

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi