Skip to main content

DSLR to DIGITAL CMRE YANG BIASE


hey esya...
ermm ari ni penat seyyyhh at sekolah..
tunggu abang amik bukan main lambattt lagi!!!
perhhhhh....
ha esya...qid ade story ha...
hahahaah ni pasal kat sekolah tadi lah ni..
ari ni dri pukul 9 sampai lah skang qid bantai nyee gelak kann roy..
pas uh siap kutuk lagi!!!
jhat ann qid ni....hahahahah
pape pown mang best lah!!!
story die cm ni..
ari ni ade teknik menjawab soalan BM..
sblm ni roy x pernah masuk tau untuk teknik2 menjawab ni..
memang die x join pownn..
tapi tadi die ade tau!!!
die mule2 pagi tu gelak kann qid sbb cover phone N8 tu wane pink!!
die kte "muke macho tp phone wane pink!!"
adoiyaiii time at dewan tadi tersengeh2 die..
qid buat bodoh je lah!!!
sekali ann qid tgk die ambik gmbar,die pkai cmre digital biase au...
perhhh!!!memang kelakar lah time tu tgk die pakai cmre tu..
jrang mehhh tgk die pgang cmre murah2 ni...
time tu qid dah puas tahan gelak dah ni...
sekali tgk die dtg dkt ngan dak pompuan ambik gmbr..qid dah
tak than giler tgk die ambik gmbr uh...qid bantai nyee gelak sowg2....
sampai member qid dak cine tnye lah knp ngan qid...
adoiyaiii memang kelakar!!!
pas uh qid gi lah toilet ngan member sekali selisih ngan die...qid dah sakit perut dah than gelak
haaa...sekali die tnye.."ape tersengeh2 ni???merayau kaa??"
qid tak jwb au soalan die,tapi qid ckp ni "SLR dah jhanan ke smp pkai digitl cmre???tu lah
siang malam mengobek benda alah tu jeee"
hahahahah bengang giler muke die time tu!!
x terkate pape die....
qid siap ckp lagi "ape brng pakai cmre biase,photographer pkai SLR lah bru macho.
owg bai chi jee yg pakai cmre biase ni"
hahaah memang sedap mengutuk die tadi...
sampai ann die msg tadi nak bg thu pasal esok qid boleh ckp "mlz arh nak lyn owg pkai cmre
biase ni..owg lyn owg2 yg pkai SLR jeee" hahahahahahah mesti berbulu giler roy tadi...
hahahahaha PADAN MUKE....
~tiga hari roy.....tiga ari kau gelak kann aku...dri ari selasa smp lah pgi tadi..
x abis2 kau toce aku annn...skang AMBIK KAUU!!!!!!
tu lahhh kena kann owg x berngat kannnn!!!!hahahaahahah
PADAN MUKE KAU!!!! :)
ade gak hikmak ceramah ari ni,dpt qid glk ann die cukup2....

-esya...x lme lgi dah nak pose...
heyyy thun ke-3 pose tanpa kmo...pejam celik pejam celik dah dkt tiga thun dah syg kmo
pergi....mcm2 owg yg qid jumpe yg epy kann hari2 qid mcm mane kmo lyn qid dulu..
skng owg2 yg buat qid tersenyum..byk dgr mslah qid..byk bantu qid...byk support qid..and byk bg qid kate2 semangat ade 3 owg jee.... abg ajam,abg mierul and roy....
memang dowg ade life sendiri tapi dowg ambik berat pasal qid..
terimakasihbanyakbanyak LOL <3
remy..remy masih mcm dulu,slalu ngan,tlg qid...tapi biler die dah blik sarawak die mcm
lost contct jap coz die x leh gune phone sgt...
tu yg qid ckp owg yg sllu ngan qid ade 3 owg je..yg ALWAYS!!!!!
buat mase ni lah!!! x thu plak kot2 dah kawin nanti abg ajm lupe plak ann at qid..
hihihihihihihi hope x lah yee... :)

*ok lah esya..ti qid smbung ok,mau siap mlm ni tuisyen..

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

Morning!

Ni gambaq ngan #KukuBesi yang qid promise nak masukkan tuh :D Assalmmualaikum esya! heyyy morningg!! haa felikk tk kenapa qid masukk pepagi bute nihh?? Hahahah actully qid tk tidoq pownn malam tadiii... entah laaa..mcm2 dugaan plakk dtg malam tadii..hanya mampu bersabarr and harungi jee semuanye.. Siyezlyy qid tk thu kenapa sem nii qid jadi seorang yang pemarah..SEMULA! Ya Allah....Pantang org buat silap,pantang org kuang ajaq,pantang org buat qid menunggu memang hanginnn laa qid satuu badannn..Tak kisah lahh sape org tuhhh..Akak abg or member sndriii!! yang qid thu marah marah marahhhh..! Aghhhh!!! kenapa qid yg dulu dtg balikk dlm diri nihhh?? qid tak nak jadi pemarahh..qid tak nak jadi hanginnnn macm dluu!!! qid tak nak! how lahhh esya??? yang qid ingt dluuu qid start jadi tak pemarahhh lepas abg iwan nasihat kann qid sumeee... but now?? whoo?? Ajam?? memang takk lahhh! NEVERR!! tgk muke die pown skng nii QID MENYAMPAH! Enth lahh esyaa..Ape yg buat qid jadi mcm n