Skip to main content

THANKZ


salam esya~~
ari ni qid x gi sekolah..
mlz arhh...
tak de mood langsung...dri semalam sebenarnyee x de mood..
tau2 jee la ape jadi semalam..
pas uh dpt plak msg si roy uh yg tnye qid mcm2 pasal bdk2 ni..
adoiyaiii..skit ati maa..owg tak de mood lgi mau tnye kee??
semalam ye2 ckp mau dtg ari ni,and ade yg die perlu thu semua nyee smlm gak!!
tgk2 x gak die dtg ari ni...sib baik qid x gi sekolah..lau die ade laa..memang laaa!!!
if die blas laa msg sok..memang qid ckp at die yg die uh da tipu qid 2 kali dah masuk yg ni..
masuk kali ke tiga ti...haaa siap laa,jgn harap qid mau msg die lagi...lupe ann je lah!!!! :p
ari ni x gi skolah qid ke mane??
haaa qid gi jumpe abg ajam..akak qid yg anta gi jumpe abg ajam at area ampang!
memang laa free2 qid kena ngan die..rse nyee bulan ni je dah dua kali abg mrh at qid..TERIMA KASIH byk2 yee...qid memang suke owg marh qid ni!!!!
haaaa.....lain kali mrh laa lagi ok...
pade kwn2 qid plak wat laa cerita mcm2 lagi,reka laaa fitnah2 kowg lagi..
biar semua owg marah kat qid..qid mang sukeee sgt owg mrh2 ni :)
hapy jee ati ni biler kena marah!!!best kannn???
ermmm......

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.