Skip to main content

suka dan duka



salam~
esya..qid tadi dapat tipon dari abg kmo yang die kte die x pat datang kenduri nanti
coz die kena gi kursus at johor minggu tu.adoiyaii..
die kte die singgah anta ummi jee petang jumaat uh b4 die gerak gi johor..
ermm abg ajam tak de..abg kmo tak de..abg bob and abg mierul uh comfem ikot
abg ajam..dowg dtg lambat lahhhhh....
sakit betul ati...
tapi x pee lah...nak wat cm nerh ann..masing2 ade tanggungjawab..janji abg ajam datang ari
jumaat uh!!if x dtg lah!!
memang laa die..

esya..thu tak tadi gi desa'ru..sekali tgh jalan2 at pasar mala uh terjumpe plak
ustaz SUHAIMI..adoi makk ai...malu betull..sib baik qid pkai cap,mang x buat lahh rambut pacak time uh..tp qid pkai sluar pendek!!adoi aiii...qid mula2 tak perasan die,qid lalu jee la..
skali die sebut name penuh qid!!!
terkejut jugak!..tetibe jee...
tgk2 muke die lme2 bru ingt ustaz uh..
die terus ajak gi minum coz die kte dah lme gilerr die cri qid..
die try gak tnye bdk2 at seri ampngan pasal qid...
tapi qid an taks skolah c2...
lme giler minum2 ngan die..memang best lahhhh..
borak ngan die pasal dulu..adoiyaiii..best jugak lahh..
tapi ade satu kte2 ustad uh yang dah berthun qid tak dgr..
nak thu ape?? ni "ape pown kmo nak buat,ingt ibubapa,hormat mereka dari segala2nye.junjung name mereka dgn baik..kmo nak jadi jahat ke ape ke,pastikan kmo tak buat ibubapa kamu terluka!!!!"
haaa tu die ckp....dari dulu smp skang ayat die ayat yg sme die bg..
alhamdulillah rse nye qid tak lukakan hati ibu bapa qid..qid masih ingt kate2 ustad suhaimi tu.
kate2 die uh memberi byk peringatan pade diri qid..TQ ustad..
syang gilerr arh at ustad coz masih ingt sye walaupun sya tak pkai tudung tadi,tapi ustad boleh perasan saya kannnnn...bagus betul..

*esya..mlm ni qid tuisyen..mlz betul coz ade subjek BI...
tak suka meh!!!!!

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.