Skip to main content

Sakit Mata!!..tolonng!!!!!!!


adoiyaiii mate qid TEMBEL laaa...
kowg tau x tembel uh ape..
yg cm ade bende at kelopak mate tu laa..
adoiyaiii..
tak pernah plak qid kne benda ni...
mau buat mcm mane ni??
mau letak ubat ape ni..
adoiyaiiii..pening2.....

~esya..
ari ahad ari uh qid ade gi perak!!
pergi makam kmo..
qid ngan abg mg x rancng untuk gi umah fmily kmo..
smp2 jee pgi uh pown singgah umah kwn abg coz abg mau solat...
lepas dlm kul8 uh gi laa makam..
time nak balik uh jumpe plak ummi...
time uh at kubur walit...
ummi mcm terkejut jee tgk qid..
slalu ann if blik perak qid duk umah die..
ni tetibe jeee da ade at makam...
ummi tanye gak knp tetibe jee dtg coz slalu mau dtg seminggu
sebelum uh da bg tau ummi..
qid pown ngan terpaksa kena laa bg tau ummi hal sebenarnyee..
pasal owg uh suh qid gi makam esya minggu tu...
pas borak2 jap ngan ummi uh qid ckp laa qid mau cri brg at ipoh..
abg plak gi ckp if sempat kte owg singgah ptg kang sebelum blik seremban..
adoiyaiii....
qid klu boleh x nak gi umah kmo au...
if gi umah kmo ti mcm2 plak qid ingt..
da laa qid dlm proses nak lupe ann benda2 uh semua kejap...

abg qid uh pergi wat dajal plak..
die boleh tinggal ann qid sesowg at umah kmo dlm 3 jam cm uh...
die boleh lak gi jumpe kwn2 die dlu...
skit lak ati time uh!!...time at umah kmo an esya,ummi ade suh qid rehat at
bilik kmo...perhhh!!!rinduuuu giler2 laa pade kmo time uh..masuk jeee pic kmo yg besar da tersedia terpapar at dinding uh!!!eeeeeee....mcm nak gugur jee jantung ni time uh..hahahah
mane tak nyeee gambar owg yg paling qid rindu btl2 ade dpn mate ni...BESAR PULA TUU...
dgn brng2 kmo yg langsung tak berusik dlm bilik uh,lagi membuat ann qid rse kmo ni masih
hidup lagi at muke bumi ni...ya allah..qid thu salah if qid ckp mcm ni,tapi tu laa yg qid rse mase tu..tak sampai setengah jam qid dah keluar dir bilik tu..tak sanggup esya nak rse tu semua...mcm terdengar2 suare kmo ketawa,berckp..and qid rse cm nampak jee byng kmo...
kte cikgu hashimah qid tak boleh terus mcm uh,qid kne lwn coz tkut itu semua syaitann..
tu yg qid keluar dri bilik tu..qid terus lepak tgk tv ngan ummi..
qid betul2 rse ber+++++ rindu pade kmo sjak blik dri umah kmo tu...
ni abg punye kes laa ni,gi ckp at ummi yg mau gi umah ummi plak..ape punye tutttt laaa..
hahahahaahahah

*AL-FATIHAH BUAT ARWAH ELLYSYA BALQIS.
[moga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang yang solehah]
amin...

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.