Skip to main content

Exam datang lagi!!!!!


*mood exam skang ni..

hahahah
alang2 cri bahan baik qid cilok berblogging jap..
haahhah.ha tadi exam bM..serius ngantok giler...
salu bersemangat jee.ari ni ngantok giler..
esok exam BI ..hahahha keng kabut malam ni ha
cri isi..cri itu..cri ini...tnye itu..tny ini...
sampai esok.. LUPE!!! hahahah biase laa tu..

esya ade sto story bodoh!!
cousin kmo uh qid masuk fB qid and padam ann semua msg2 yg qid
bls2 ngan membr2 qid ni..
pas uh die boleh plak gi ckp benda yg bukan2 at sesowg mamat ni..
ckp benda2 yg x senonoh plak uh!!!!
mamat uh da laa alim..di gelar USTAZ lagi uh...
siottt btl laa die uh...
mule nye mamat uh ade anta doa,die suh qid bce b4 exam..
skali si pompuan uh gi padam msg uh..then die anta benda2
mencarot2 ni..enda2 blu laa senang cite...
tak pasal2 mamat uh pas skolah tadi duk parking keta die dpn umah qid...
rupe2 nye die mau jumpe qid..
tnye knp qid ckp mcm uh..die siap kte if qid x suke msg ngan die x pyh ckp bend2 uh semua..
die kte qid ni pangkat anak pde die..so x patut qid ckp tu semua!!!adoiyaiii sory laa cik roy oi!!
serius bukan qid yang anta..betina giler uh yg anta..qid thu mang susah untuk owg mcm die yg ALIM nak terima ayat2 tak senonoh tu..sory sgt2 yee...
QID MINTAK MAAF BG PIHAK DIE...
hope pas ni xde tarik2 muke plak ye..

*tu esya..bertapa jahanamnyee cousin kmo uh!!!
:)

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.