Skip to main content

Dengan mereka LAGI!!


salam~
esya..qid mau share ngan kmo sto benda ni..
haahhaha smlm...!! semalam ari yg boleh dikatekan ari yg best jugak laa
hahahahaha..ermmm
smlm qid gi ikot abg ajam and abg bob tgk konsert...
mg best giler laaa...yg abg ajam bantaii mengarukk time mamat siottt tu wat persembahan..
yg qid ngan abg bob tersengeh jeee at belakang!!
tapi if esya ikot laa..
mg best giler laa...pas abis konsert uh gi ikt dowg minum2...
time uh masing2 masih mengaruk ngan persembhan mamat uh..
ya allah memang best giler laa esya...
masing2 menjerit2 trekmark bdk uh!!
mang yg lain terdiam laaa...
pape pown mlm tdi mg seronok...
masing2 yg bz still dtg utk tgk konsert uh..
yg pling penting dua owg sahabt uh biler da berjumpe memang huru-hara jadinyee..
kecoh gilerr mlm tdi..smp at kedai mkn pown masing2 memekak!!!
segala maslha-penat-mengantok-bosan yang ade at diri ni ilang mlm tdi gak!!!
memang enjoy giler mlm tdi....ramai gilerrr...
3 meja sambung semalm...tapi yang kurengggg
TIADA SHISHA mlm tdi..masing2 takut maaa mau ambik...
an SHISHA da di ktegori kann HARAM...
so mlm tdi dowg tkut gak laa mau ambik...just putong rokok jeee yg bersepah time uh!!!!
sampai dkt kul 4 gak laa lepak ngan dowg..memang best gilerr laa...
pas ni da jarang kot dpt kumpul cm ni...ag ajam da dpt mangsa terbaru dah mlm tadi...so minggu dpt siap arhhh mamat uh kena korek ngan abg ajamm....ahahahahahah
[sengal jee ayat qid]
time nak balik uh abg bob sempat gak ckp at kteowg!!
"pas ni yg lain2 pastikan fokus setiap ape yg kowg nak cpai ok!!"
pas uh abg ajam plak sambung!!! "klu boleh pastikan mane yg exam buat yg terbaik ok!!!jgn lepas ni parents kowg semua cri abg plak.."
tu abg ajam ckp..mgkin die takde minggu dpn..:(
ape boleh buat annnn...

esya..umah qid wat kenduri 4/6/11
ari sabtu seyyy..qid da suruh wat ari ahad..tapi dowg tak mau coz mane yg jauh tu susah nak balik...bile da buat ari sabtu uh susah laa mamat ni nak dtg....msng2 busy ari sabtu..fhm2 jee laa
tapi bgus gak dowg tak dtg..lau dtg ti kecoh satu taman!!!! and lgi sto mybe time uh dak skolah qid dtg...tkut plak ti dowg jumpe mamat2 uh..haiiiyooo qid tak mahu seyyyy.MALU!!!!
hahahah sori erkk sape yg terase :)

*ok laa esya ti qid sambung

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.