Skip to main content

sorry laa ENCIK AZAM!!

salam~~~
esya!!!lupe mau story..
ari jumaat minggu lepas ann befday arwah walit...
22/4 perh!!! memang ingt at walit je ari tu..
nak2 nye biler da malam...
befday walit da jatuh pade ari jmaat sok
time at skolah ari jumaat ari tu bce yassin qid niat gak nak sedekah an
untuk walit semperna befday die ari tu...
tapi sume athu ann walit idop x lme...
if walit masih hidup laa sure umur die da 49 thun...
tapi x sempat pown walit nak cecah umur 49 thun tu....
qid ade mintak at abg kmo esya yang qid nak gambar2 arwah walit...
pic2 walit at lappy qid sume da hilang!!!
ari tu laaa ayah anta lappy tok format...
qid lupe mau forward pic2 uh at pendrive,
so ilang laa pic2 uh semua!!!
sayang nyeee esya...
banyak gilerrr pic walit ngan qid....
menangis qid esya time cri2 gambar2 uh da tak de...
adoiyaiiiii~~~
abg kmo kte ti lau qid jumpe die bru die bg pic uh..
biler laa mau jumpe abg ni...!!!!!
abg ni pemalas tau x!!!
die malaz nak send pakai phone!!
memang dasar pemalaz laa abg kmo ni !!hahaahahahahahah

tetibe plak mau send lagu ni:

bila bersendiri..

selalu dibayangi cerita yang lalu..
pabila hatiku.....
CARI KETENANGAN
apa yang terjadi

itu semua lumrah hidup di dunia...
kadang bergembira...
kadang tersiksa..

mengapa masih begini..

sukar untuk dilupakan.
jiwa semakin terganggu
dan tersiksa..

haruskah aku..
bermain dengan perasaan yang terluka..
adakah ku masih cinta..
atau ku hanya merindu..
walauku tahu...
kite sudah tidak bersatu hati lagi...
munggkin ini akibat nya..
cinta pertama buat ku...

ha esya..
thu tak abang ajam da dekat 5 ari tak angkat col qid...
qid msg pown tak reply..
marah betul die ngan qid...
adoiyaiii....
cite die cm ni au esya.
ari rabu minggu lepas die ajak jumpe coz die tak de kerja time uh..
die cuti ari tu....
qid gi laa jumpe..
mule2 ok jeee...
qid story at die pasal skolah,pasal ngan pian ari tu,pasal acc semua laa qid story..

pas uh die ade laa bg qid tiket konsert uh..
qid malaz mau gi sebenarnyee..
tapi qid tkut mau ckp at die...
qid buat2 laa tnye abg mierul sme ade die gi ke x??
time uh abg mierul and abg bob pown ade...
abg mierul kte die x pat gi minggu ni...
die ade hal ngan family die...
pas uh qid bg laa alasan at abg ajam,qid ckp if abg mierul tak gi qid mlz laa mau gi..
pas uh abg ajam tnye laa apsal qid tak mau gi plak..
last week pown pian jee ngan dak2 ni je yg gi...
qid diam jee la time die ckp uh...
tak tau mau jwb ape....
sekali abg ajam ckp yang yang die ade kerja at c2 mlm uh!!
die kte abis sume uh die anta qid blik..
qid diam jee laa..coz ati ni memang malaz giler2 mau gi minggu ni..
sorry abg ajam..~~

lepas 5 minit masing2 diam..
abg ajam bangun die kte mau ambik barang dlm kereta...
time abg ajam gi at kete uh abg mierul tnye qid apsal qid tak mau gi plak!!
pas uh qid kte laaa yg qid mlaz coz kerja skolah belambak!!...
and kerja khusus plak tu ha!!!
sekali abg bob plak menyampuk!!!
die kte xkan qid mau biar ann jee abg ajam buat rancangan mcm2..
pas uh qid tak gi..biar ann je abg ajam cm uh!!
nak tau qid jwab ape???ha ni die
"gi mampus laa die..sape suruh x ckp awal2..owg tak de mood laa nak gi..pandai laa die mau hidup ti"
giler biadap punye adik qid ni annn
ya allah,qid terlepas ckp laa :)
adoiyaiii..abg ajam dengar ape qid ckp uh...
die dtg jee die terus hentak stu kotak letak atas meja pas uh die terus bla dri c2..
B4 die bla uh die ckp "ok fine,ko da ckp cm uh an dik..ok thankz!!"
pas uh die terus masuk kereta die..and bla dri c2..
abg mierul try gak col die,tp die tak jwb..
byk2 msg yg qid send die 1 jee die balas..
die suruh qid ambik kotak uh coz dlm uh ade bju yg die beli mse die gi kerja luar...
*to abg ajam:thankz abg ajam bju uh..
tak sempat mau ckp tQ..sory sgt2 pasl uh abg..owg thu salah owg..
sory sgt2..owg memang mlz nak gi minggu lepas laaa...owg x de mood..
owg rse abg pown thu kann knp..
owg bukan tak nak join abg......sory arhhhh...
owg mintak maaf sgt2...maaf ann owg au..owg janji x ckp cm uh lagi..owg thu owg ni adik x gune annn,sory abg :)

SORRY ABG AJAM

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.