Skip to main content

salam rindu



salam esya~~
ape kabar kmo??lme tak masuk blog ann..bz laa
sejak akhir2 ni..bz dgn homework laa..
bz ngan hal2 yang mengserabotkan otak l
aa..
bz ngan mcm2 laa...
mlm ni qid nekad untuk tulis blog...
NEKAD!!

qid tau tak ade sowg kawan qid ni punyee laa
kendekut..
ok skang qid dlm proses siap ann kerja kursus acc..
member qid ni da wat bhagian pelarasan au..
qid plak tak wat sto hapak pown coz tak tahu!!
qid nak pinjam laa die punye...
pas uh die cm mengelak2...
pas tu qid ckp if tak ksi pelarasan bg pinjam jurnal pown jd arh..
qid boleh wat lejar sendiri...
pas uh die diam jee...
qid kol die asik tak angkat jaaaa...
sekali qid an ta ni "ko x mau aku tiru ko erk??ok fine ko tak mau bg aku pinjam ann,thankz laa erk wat aku cm ni..trima ksih byk2"
pas uh die reply msg qid..
qid wat tak tau jee..
ya allah esya..if tak terdesak qid tak mintak la
a esya..
ni qid btl2 tak thu...!!
sory laa qid ckp ni,qid bukan nak ungkit laaa...
last year die pinjam copy qid punye...100% qid punye die ambik...!!
just tukar name perniagaan jee...
data semua tiru qid..
qid tak kisah pownn..
ni apsal mau wat qid mcm ni...adoiyaiii aku ingt ko ni pk mcm mane aku Pk..
upe nyee tak ann...salah aku ;(

esya..ari tu janji ngan abg mierul mau teman gi jumpe kak iz coz abg ajam ade shtng!
abg bob plak ade kerja kena siap ann...qid pown janj la ngan abg mierul yg qid mau teman die..
sekali ari uh ade hal plak..
pas tu abg mierul ajak gi ari isnin minggu dpn..
qid pown mang ingat mau gi minggu dpn...
mang da ckp ngan mak awal2 da x mau gi skolah ari isnin uh...
mak tak kisah...
pas uh minggu lepas izzati g tau yg cikgu acc mau bi
ncang pasal pelarasan yang bru..
adoiyai...cm mane ni???
pening da...da la da janji ngan abg mierul...
ari uh da cancel kannn ni nak cancel lgi..masak laa lau asyik cm uh jee
pasal posting qid sebelum ni ann abg ajam col abg mierul suh bce blog qid..
abg ajam pown mrh ngan abg mierul time uh!!tu laa mamat uh marah sampai x ingt dunia..
:p



esya~
besok da 17/4/11..setahun yang lalu..
tarikh tu adalah tarikh seorang insan yang sangat
qid sayang and kagum sebenar nyee
iaitu abdillah murad atau lebih di kenali sebagai achik spin meninggal dunia..
urmmm diam tak diam da setahun da ann arwah pergi..
terasa sgtt rindu pade arwah!!!
rindu yang sukar untuk die ungkap!
ape laa kabar nye kak tasha and adik piyya and cumayya uh!!
hope sangat mereka sentiase sihat dan dijauhi dari segala2 masalah..
semoga kak tasha tabah menjaga adik dua owg uh....
esok ingt mau gi makam..pasti ramai yang qid ari esok..
and mungkin akan terserempak ngan sape2 ann..
walaupon da setahun arwah meninggal tapi masih ramai lagi yang
still mendengar lagu2 arwah..and ramai rse nyee yang tak lupe pade arwah..seorang yang
sangat mudah tersenyum tu..adoiyaiii rindu rse nyee.......
tapi rmai gak yang mengutuk ahli2 SPIN yang masih tinggal..
pade yang mengutuk SPIN tu "hey kte owg SPINIANS akan tetap skong SPIN laa wlauape pown jdi,kowg da yah kecoh deee"
ape punyee manusia laa...


ari tu qid nampak sesorg yang da lme sgt qid tak nampak at sekolah uh!!
perh!!! cre pemakaian dieeee mengancam seyyhhh..!!!
haahahha best dpt jumpe die...rase nyee tk perlu kot qid mention nme die at sni..
kmo msti thu ann esya..hahaahh..
ha ckp pasal nampak owg ni ann..
tadi tima at centre point qid name laaa sowg promoter ni rupe die sebijik macam arwah muadzim..dari segi rambut,muka,mulut sume mcm arwah muadz..
terkejut qid tgk bdk uh tdi...ingt ann muadz..sib baik qid tak tegur die...:)

*klaa esya ti qid sambung lgi ok..miss u syg

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.