Skip to main content

rindu sama kmo.


esya..
rindu betul qid ngan kmo..
ingt an ari ni mau gi umah kmo,
ti dpt laa qid gi pusara kmo..
tapi qid da janji ngan abg ajam yg mau gi kuar dgn pian semua tu..
tak tau laa this week abg mierul ade or tak..minggu lepas die tak pergi..
qid da ckp at abg yg qid mau gi perak umah kmo..
abg kte qid kne ikot abg ajam dlu,coz da janji ngan abg ajam..
ti klu qid cancel an lagi,bengang laa abg ajam..da byk kali da qid cancel kann.
tapi qid da pK2 yg qid gi sne ari ahad mlm..
ari isnin an cuti..so isnin mlm boleh blik semban blik!
pape pown qid kne gi makam kmo gak time cuti ni..
ade dua sebab sebenarnye..pertama sebab ade ssowg ni suh qid gi makam
kmo hujung minggu ni..sbb k-2 sbb qid rse qid patut qid kubur kmo coz qid da lme x gi kubur kmo...bgus gak owg uh suh qid gi kubur kmo cuti ni..cm tau2 jee die qid rindu kmo.(:
haa esya sory laa qid x pat mention name die at sni..ade sebb ok!!
lme da rse nyee x gi pusara kmo..
last pown mase walit meninggal uh qid gi..
da sebulan da walit meninggal..
sebulan gak qid tk gi kubur kmo..
rindu esya..
rindu mau ckp ngan kmo,rindu mau dengar suare kmo..
yang paling qid rindu adalah mau borak2 ngan kmo and melihat senyuman kmo!!
rindu sgt esya..
lagi2 biler mlm,da setahun lebih esya biler mlm jee qid mcm mau msg kmo..
mau col kmo...even though kmo da setahun kann tapi rse mau msg,mau col kmo tu
sentiase ade..
tak thu laa knp susah sgt benda2 uh mau ilang..
kadang2 qid rse mau buang jee memory otak ni ha!!
mlz mau ingat lagi hal2 qid ngan kmo..
tapi...qid tak sanggup plak mau wat mcm tu..

esya...
kmo thu tak dri semalam ati ni tak tenteram jee..
ape qid wat sume serba tak kena..
pas uh rse cm bengang jee ngan semua owg..
smlm smp gaduh laa ngan akak qid..
ermm qid thu tu mg slah qid,tapi tak thu laa apsal qid rse cm ni..
qid try buang perasaan mrh uh,tapi cm tu gak!!
ber +++ bengang ade laa...
ape laa kan..

*k laa ti qid sambung
LOVE YOU

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.