Skip to main content

Qid perlu kmu SEKARANG!


esya..qid mahu esya skang...
qid nak jumpe kmo..qid nak ckp ngan kmo..
qid mau esya teman qid skang...
esya.........qid tak thu mcm mane mau cerita...
tadi ann qid tuisyen...
pasal kes minggu lepas uh,qid ingt ckgu uh da boleh maaf an qid..
ni TAK esya..at kelaz tadi die mcm perli2 qid..
byk kali esya...qid rse macam owg BODOH dlm kelaz tu tdi...
owg gelak qid diam..dowg berbincang qid diam...
adoiyaiii...rse mcm mau jee keluar time uh...
ati ni dri tadi terjerit2 name kmo esya...
qid mau kmo esya...I NEED U NOW!!!!!!!!!!!
SEMUA budak punye name die sebut tdi..KECUALI qid...
adoiyai...cube kmo at tempat qid esya..
ape kmo rse???ya allah,tuhan jee thu yg qid nangis tadi...
memg mate qid tak basah..tapi at dlm ni,ati qid menangis esya tau tak!!!!!
ya allah..ko kuat kan laaa aku utk tempuh ni semua....
qid da mintak maaf esya..qid da gi jumpe die last week ann...
ape ni???tau mau laa wat qid rse mcm ni...
qid tak nak semua ni laa esya...
adoiyaiiiiiiiii...ahhhhhhhhh

semalam time ckp personal ngan cikgu kamal,cikgu kamal kte tak de pape semua ni...
die kte sume da ok!!!!!tapi ape jd ari ni..serius qid ckp qid diasingkan dri kelaz tu tdi...
mcm qid tak de dlm kelaz tu tdi....aduiiiiiyaiiiiiiiiii....
tadi blik2 jee story at mama ape jdi,mama boleh ckp "padan muka kmo"
adoiyaiiii depan mama jugak air mate ni jatuh....
knp mama ckp mcm tu????
mama cm marah plak qid nak tukar tempat tuisyen...
mama kte leceh plak lau tukar...
adoiyaii...qid yg tanggu semua ni...
knp sowg tak fhm qid ha???
sowg tak mau tlg qid,knp???
esya..qid btl2 mau kmo skng.............
qid mau jumpe kmo,qid mau luah annn semua pade kmo....

qid harap sgt mama ksi tukar tempat tuisyen..
qid harap sgt...
qid tak nak ape yg qid rse skang ni akn brulang pade minggu dpn..
tak kan laa qid mau murung jeee lepas blik tuisyen...tetiap minggu..
qid tak nak laaa semua ni.....

* esya..klu kmo masih hidup kann senang..mesti lepas blik tuisyen jee qid tros jumpe kmo..
mesti kmo akan tenang ann qid...mesti kmo akan sabar ann qid..
qid rindu semua tu esya...qid rindu!!!!!! ;(

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi