Skip to main content

aku rindu,takut dgn hari esok


salam~~
esya now qid mau story pasal
walit..annn mlam qid ade ckp walit at ICU...
skang still at sna lgi...urmm mama tipon umi tadi,
umi kte keadaan walit boleh di kate ann teruk..
kte owg nak blik,but umi kate tak perlu,
umi kte if btl2 serius bru blik...lg pown umi kte tak betul2 serius lgi..
doc kte keadaan walit masih boleh di kawal lagi..
tapi umi kte walit tak sedar dri masu uh...
adoiyaiii...tak sedar????
hope sgt2 tak ape2...

ermm ari ni result SPM kuar...
if kmu,nazry and yg lain2 still ade msti kmo semua ambik result an??
msti result kowg bagos annn..
haa ckp pasal ambik result,tade mse dowg ambik result semua bdk2
form 5 die suh msuk dwan tok tgk dowg ambik result..sekali nampak plak sowg minah yg sgt2 qid kenal ni...
die dapat 6A..perh!! pandai ann die.ahahahaahha
esya ingt tak minah mane ni???
minah yg pernah qid cerita dlu laa...
die dri skolah lain pindah skolah stad time couple ngan qid uh...
ermmm tak sangka die dpt 6A..hahahah kna lawan ni.. :p

haaa esok da ari khamis esya..
malam uh qid tuisyen..
sok qid gi ari jumaat ja tak tau mau gi ke tak...
syira suh qid pindah,but dinie kte tuisyen jee c2..
wani,sha,syarina pown suh qid tros jee tuisyen c2..
mcm nerh ni esya...syira suh pindah..
mama tak kisah...
tapi mama kte if qid tak ambik BM,
bler lepas sejarah jee qid kuar mesti qid akan terserempak dgn cikgu izhar..
ape plak qid kte nanti,nanti qid ingt qid tak suke die plak..
padahal qid pindah sbb malu dgn bdk2 ni...
if qid tak ambik sjarah an bm,qid ambik at tempat lain...
byk plak mama nak kena byr..tak mau laaa...
da laa akaun and mt da rm100..tusyen mt and bi rm90..
nanti ambik sj and bm mesti rm90 punye...
da berape plak annn,da rm280....da dkt rm300 plak haa...
cm na ni..qid tkut ti tuisyen byk2 pas uh tak pat result yg bgos,tu yg qid tak mau uh..
kesian at mama kuar duit byk2 pas uh result HAMPEH!!!
eee tak mau laa qid...
so skang qid tgh pening dgn sume2 ni...
tak tau mau buat ape...
mama da bg KAD HIJAU da tok pindah ambik bM at tempat lain...

*esya..qid mintak sgt kmo doa moga walit akan ok cm biase...qid harap sgt..
doa qid tok die always ade...tadi at skolah pown kadang2 teringat at die..takut pape jadi..
qid tkot dgr cite yg menyedihkan biler balik...
macm brite yg abg naim meninggal dlu....blik2 jee tgk umah da ramai owg...
tgk msing2 tunggu jenazah sampai..qid tak nak benda cm tu berulang balik esya....
QID TAK MAHU!!!

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.