Skip to main content

pertemuaan yang menyakitkan..


qid ade story BODOH ha..
cerite tntang qid g jumpe dua org mamat yg agak sengal nie..
eeee sabar jee laaa...
ok cite nyee cm nie..
ptg tadi g jumpe abg ajam,die nak jumpe sgt ann..
g jumpe die at mapley subang..
kali ni qid ngan abg ajam jee..
xde owg lain..
abg bob xde..abg ikwan pown xde..
just QID n abg AJAM..
tu jeee....

tgh borak2 uh nampak plak abg adam..
abg ajam pown panggil laa mamat uh lepak sekali..
kirenye time uh dh 3 orng la at meja uh..
plus ngan abg adam skli...
dlm 3 minit pas abg adam duduk,dowg borak pasal
function at miri ari tu,kes ramai yang sengal2 at sne..
qid pown biar an jee laa..
qid diam jee and dengar jee dowg gelak sume uh..

agak2 dh dkt setengah jam gak laaa dowg still borak pasal at miri uh,
abg adam ni plak beria-ia sgt cite at abg ajam..
yg abg ajam sengal ni plak mane boleh dgr cite2 kelakar ni...
lau dengar jee cite kelakar mule laa die gelak cm owg giler!!
gelak smpai x ingat dunia..
memang laa cite abg adam uh kelakar!!qid pown gelak..
tapi agak2 laa...kowg at tempat awam beb!!
yang gelak cm owg meroyan uh apsal???
malu qid tau???
satu lagi..biler kowg BERDUA dh berjumpe..
qid rase cm owg BODOH tau x???
kowg berdua gelak bukan main lagi...
yang qid ni...sesowg jeee!!!
skit ati thu x???tau laaa kowg sme2 bagos ann..adoiyaiiiii
:((

*tok abg ajam..make sure lain kali lau nak jumpe bwk laa
sape2..bwk adik abg pown xpe qid rse..
janji biler abg dh jumpe member2 abg nanti qid x rase ape yg qid rse
tadi uh!! okey??!! ingat uh abg!

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.