Skip to main content

tak tau nak ckp pe dahh ;(


esya..qid tak tau nak mule cm nerh..
bukak jee blog ni ati ni mule nak jumpe kmo and nak luah ann sume nyee..
semua ape yang jadi..
qid tak kuat esya cm ni...
rindu,syg,kecewa,marah semua ade dlm ati ni...
ari tu qid ade cite pasal member kelaz qid yang
kunci kelaz uh..ok qid story at kmo kan ari rabu ari tu..
mg time uh mrh sgt coz dh plan blik lambat coz nak wat kerja smp time nye
buke xde!!lau kmo skit x hati...ermm..

pas tu malam tadi qid bce status bdk uh at fb,qid tau die ckp qid..
tapi mungkin die angin sbb qid post yg ari rabu uh..mg btl pown qid mrh die time uh..
skang qid dh x pK dah pasal uh..pastu qid bukak blog die..
die cite mcm2 esya..byk sgt...

1.die cite pasal pJ..ape tu??qid langsung xde babit an pasal pJ die
cite pasal Pj plak knp??nak tunjuk an yang qid ni mlz nak g pJ..ok fine qid x kisah..

2.time qid mintak kunci uh..mg qid dengar die ckp kunci at kiosk..tapi yang qid tulis die
wat x tau time qid panggil uh time die otw g dewan terbuka uh..bkan pasal qid x dengar
die ckp kunci at kiosk uh..adoiyai...ko dh salah faham ni beb!!

3.pasal x g uniform uh...mg qid rancang awal2 x nak g uniform...jadi knp???
qid dah siap ckp ngan mama yang qid x nak g uniform,qid just g kelab..tu pown ko nak tulis an...
ko nak ckp gak at sume yang aku malaz g uniform???

4.aku x ckp yang aku nak buku akaun???mcm mane qid nak ckp esya dh qid panggil
die time die otw g dewan terbuke uh die wat xtau jee...jadi salah qid jgak bg tau benda uh???

5.kenapa die HARUS copy paste posting dari blog qid???
nak tunjuk at semua yang qid owg yang sebanarnye yang mrh2 die...???itu ke sebenarnye??

6. qid ade ke kutuk2 die time qid posting hari rabu uh???adoiyai..qid just luah at kmo esya..
just untuk kamo...xde dee qid nak kutok die..ni blog kmo wat pe plak qid nak kutok die..
ermmmmm

7. pasal status qid at fb..qid tulis laa.. " minah poyo!! ko x yah laa nak tarik2 muka ngan aku,ape ko ingt ko dh berkuase ko bgos sgt ka??rmai lg laa yg blh aku jd an kwn dri pade KAU tuu "
esya kmo tau qid ckp spe pasal status tu??? qid ckp ira,member group kite!!..
at die laa qid tuju an..coz skang die dh ganti tmpt remy jd leader group..pas uh qid tgk die cm poyo plak ngan kiteowg time jumpe ari tu...remy x tau pasal ni..lau remy tau comfm remy x kasi die handel group lg..tapi bdk uh die ingt qid tuju an kata2 uh at die...apsal die perasan mcm tu plak!!adoiyai...
knp laa ko ni,pape pown tanye laa aku dlu..ni tak tros copy paste status aku and tros send at blog ko!!!knp beb??? aku x faham betul laa....

8. pasal blog qid ngan wani..ade gak stu part yg qid send uh die copy paste..apsal ha???
adoi....x fhm btl qid..apsal babit an blog uh plak...yg ape qid send uh qid reply posting yg wani bg sebelum uh..apsal die masok at blog die??die ingt qid ckp die??dh laa beb aku xde dee nak
ckp2 lau aku x btl2 mrh laa...

9. last pasal blog kwn qid sowg lagi..ermm pasal uh xde pape kot..
kwn qid uh just ckp yang die mrh qid x g uniform..dh laa...lupe an jee..
skali lg qid ckp mk ayah qid tau yg qid x nak g uniform.. ok abis cite...:)))


ok skang ape yg qid x fhm knp harus ade name qid at blog die???
sto pown name die x de at cni..apsal???
and knp die harus copy paste sume yg qid send [status and posting]
itu hak qid..die dh mcm ceroboh blog qid...ambik data2 qid..apsal???
jangan laaa nak copy and paste ni...tu sebab owg2 ramai x cye ngan alam cybe ni..
salah sto sbb die copy and paste..
tulis jee laaa ape ko nak ckp sbnr nye.. ni copy owg punye..
memang pantang qid uh....!!
satu lgi..tlg laa jgn nak main ckp jee...aku tulis tok owg lain ko ckp aku tulis tok ko..
knp weii??adoiyai....xpayah laa mcm ni..lau x tau pape diam sudah laa..ni tulis merepek2
ckp aku kutok ko..adoiyai beb...aku xde de nak kutok owg at blog aku ni..
skali lagi aku ckp ni BLOG ARWAH AWEX AKU!!! aku xde dee nak kutok2 ko at cni,blog ni bkan tok kwn2 aku...satu lagi lau ko rse aku ni x patot kwn dgn kwn sejati ko tu ckp laa wei..
aku boleh undur diri laa dri hubungan kowg berdua uh..xde makna nye aku nak rampas shabat sejati ko....aku bkan jenis yg ske rampas hak owg.!! ingat tu beb,aku doakan ko sntiasa epy laa ngan kwn ko uh..ok!!...







remy lau aku tau ni semua akan jadi aku ikot ko g pindah sarawak!!!
aku mlz laa nak gduh2 ngan member ni..aku bkn ade kwn lain lagi dh nak story2 ni...
ade pown just frend..bestfrendz xde dh...ko jee laa...tu pown ko jauh dri aku..
nak col pown line kdng2 xde at tmpat ko tu....lau nakh pindah skang smpat ke??
ayah mcm mrh jee coz awal thun dlu die tanye aku ckp nak abis at cni...ni tup tup nak pindah plak...bising laa ayah uh...:(((tapi aku akan try gak tanye ayah blik cm nerh!!! ko tlg aku erk..
aku nak msg ko asyik xboleh jeee laa.apsal agaknye..nak col lagi laa.erro jee...ko ni dok utan ke ape ni bro???adoiyai...:))))[remy dh bce t try col aku k,nak col ko x pat laa]

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

Morning!

Ni gambaq ngan #KukuBesi yang qid promise nak masukkan tuh :D Assalmmualaikum esya! heyyy morningg!! haa felikk tk kenapa qid masukk pepagi bute nihh?? Hahahah actully qid tk tidoq pownn malam tadiii... entah laaa..mcm2 dugaan plakk dtg malam tadii..hanya mampu bersabarr and harungi jee semuanye.. Siyezlyy qid tk thu kenapa sem nii qid jadi seorang yang pemarah..SEMULA! Ya Allah....Pantang org buat silap,pantang org kuang ajaq,pantang org buat qid menunggu memang hanginnn laa qid satuu badannn..Tak kisah lahh sape org tuhhh..Akak abg or member sndriii!! yang qid thu marah marah marahhhh..! Aghhhh!!! kenapa qid yg dulu dtg balikk dlm diri nihhh?? qid tak nak jadi pemarahh..qid tak nak jadi hanginnnn macm dluu!!! qid tak nak! how lahhh esya??? yang qid ingt dluuu qid start jadi tak pemarahhh lepas abg iwan nasihat kann qid sumeee... but now?? whoo?? Ajam?? memang takk lahhh! NEVERR!! tgk muke die pown skng nii QID MENYAMPAH! Enth lahh esyaa..Ape yg buat qid jadi mcm n