Skip to main content

first day yg membosan kannn!!


haiiiyooo...
byk btl laa yg jadi..
ermmm mule2 dtg mate ngantokk giler2...
g dewan comfemm laa ngantuk an..
pastu masok kelaz!!
banggunan yg sme just kelaz die jee langkau dgn kelaz dulu..
kire nyee qid msok kelaz add laa nii..
ermm masok2 tgk tempat duduk xde!!! meja dh PENUH!!
Mampos aku duk bediri....lepak at luar kelaz tgk dk2 ni lap meja..
ermmm kate wani,dowg uh semangat sgt nak blajar!!'
yg kteowg still rilek at luar kelaz!!!
bukan aku ngan wani jee x de meja!!
aishah and zaty pown sme..
pas uh kte owg g cri meja...dh dpt uh bru cikgu kelaz dtg..
cikgu kelaz sme ngan thun lepaz!!! BORING!!
ermm pape pown ok gak laaa...
pas uh cikgu suh duk sblah tmpat khuzairy sengall uh..aku g laaa tarik meja.
pas dah pnat2 tarik uh,cikgu suh g duduk sblah razif yg dh tersedia ade
MEJA nyee.. wat penat akuu je tarik meja uh!!!
pakai tenaga tau x cikgu???heyyyy...
pas tu razif tukar tempat ngan eka..kirenye eka duk sbelah aku laaa..
ok laaa tuu ;))

ermm ade cikgu yg still ajar kteowg ade yg x..
cikgu bru yg kteowg dpt, cikgu zainab,mahadi,sharifah..
ermm rsenyee tu jee kot!!!
td time agame agak tension sedikit laaa coz ustaz ajar tjuk PERKAHWINAN!!!
so,rmai laaa yang AGAK GATAL time uh!!![fhm2 jee laa]
siap ckp nak bljar PART MALAM PERTAMA lagi...
gile x de maruah budk2 uh!!!
BODOH!!!!..
pastu aku ade laa soalan yg bermain at otak aku ni
nak tnye ustaz,tapi aku diam ann ja...pastu aku dgr wawa tnya soalan
uh at ustaz..soalan yg hampir sme cm yg aku tnya pd dri aku uh!!!
aku try gak nak curi2 dgr penjelasan ustaz uh..
tapi SAYANG SEKALI coz aku xdengar ape2...
ni semua gara2 SYAITAN2 at kelaz uh!!yg depan sebok dgn borak die..
yang belakang pown SAME JEEEE!!!!...
sakit jiwa aku tadi...
zaty ckp at ckgu td suh wat cm dlu..lau wat cm dlu..
SELAMAT ckit idop aku dri berdepan dgn SETAN2 gondol tuuu...
heyyyy..
Balik time g umah nana lain lak cite nyeee..
ermmm mcm2 laaa

*giler2 pening kepala seyyy dgn ari ni...
pape pown ari ni dh berlalu..aku hanya boleh berharap agar
esok lebih baik dri ari ni!!! amin...

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.