Skip to main content

ari ketiga berlalu


ermm esya.ari ni qid ponteng wktu pJ..
tau2 jee laa mama uh mst soh menari punye!!!
hahahah,comfm laa qid xnak..
ari ni kecoh pasal nk pindh tempat..
tgk zaty cm ngajuk jee..
bler qid tgor ok plak die jwb...
pas tu td ade mesyuarat umah sukan!!!
mg mengantok giler laaa time uh..lg2 time uh
dah pukul 1 lebih an..mg tgh ngantok gler laaa sgt2 time uh!!!

semalam dh start tusyen...
ermm 2 makluk allah yg qid x nak duduk tusyen ngan dowg skali
dowg ade plak smalm!!bru msok c2...
first,ade sowg dak redza uh name die alif ashraf...
dlu time form 3 qid tusyen at warisan dak uh ade...
and time uh mg x suke gler arh at bdk uh coz time uh die
ade kurang ajar ngan sowg cikgu BM ni..tu yg qid x nak tusyen warisan thun ni..
sekali die tusyen sme tmpt plak ngan qid..skiittt jee jiwa!!!
second qid ingt nak tusyen ngan wani,tapi wani kate mybe izzul tusyen at c2 skali..
pastu qid pilih laa nak tusyen ngan cyra...sekali mlm td izzul pown ade time tusyen uh..
perhhh lg qid lari nak tusyen ngan dowg2 uh skali dpt plak tusyen ngan dowg!!!
ermmm sabar jee laa...
PK2 blik cm nak tukar tmpt tusyen...
tapi biar ann jee laa..mye ade hikmah dowg tusyen skali tuu..
ermmm..

mybe 14hb ni qid g perak kot..
tu pown lau jadi laaa..
abg kmu dh bising laa qid xg sane..
dowg nk jumpe...
ermmmm esya...tau x ape qid rse skang??
qid rse cm nak gi jee at kmo..
tak tau laa ati and perasaan ni kdng2 rindduuu sgt ngan kmu..
rase cm nak sgt jumpe kmo...
smp x dudk diam laa qid bler dh rse tu sume...
tapi kdng2 ok jee...mcm xde pape jee jd at kte....
pelik annn...
ermmm tapi nak wat cm nerh!!!
bkn qid yg mintak sume ni kan..
and qid pown x leh nak wat pape...
kne jee tros ann ni sume!!
:))))

* k laa t qid smabung blik!!!!! ((:

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.