Skip to main content

wedding along saiful!!!




hey esya..
ha smalam 11/12/2010 ermm majlis perkahwinan abg saiful
telah di wat at umah die...
ermmm tema die wana purple...
ha..best arh gak wedding die ni..
kek 3 tingkat!!
mang best arh kek die!!
dah laa cantik wana purple uh!!
ermm..
time at sne x sempat ambik gambar sgt!
coz bz cikit..
ambik gmbr pown time owg dh kurang dtg...
time tgh lepak2 ngan family sume...
ermmm pak chik ipoh and pak su pown ade blik!!
best arh gak coz dh lme x jumpe dowg kannnn..


ha pasal hadiah kan,boleh di kate an hadiah dri
kteowg sato family yg mendapat perhatian..
hahahaha [perasaan sudah]
ye laaa..owg datang jeee tgk kotak hadiah kteowg..
nak tau sebab ape???
sebab qid ade tampalkan gambar abg saiful time die akad nika
h!!!
and qid ade edit gmbr uh tok wish slamat pengantin bru kat dowg!!!
hahahahah tah pape kannnnn....

qid ade suruh ayah ambik gmbr!!tp pic uh x berapa btl laaa...
ermmm x pa laa...qid masok an gak dlm ni ok!!!

time karoke qid qid duet ngan angah lagu memori berkasih..
pas abis tu,alang suh pengang dlu mic tu...
ingat an pahal!!rupenye die suh nyanyi bahse iban punye versi plak!!
terpaksa laaa duet ngan alang lgu tu versi iban punye..
alang uh selamberrrrr jeee...mentang2 laa die dJ time tu...
pape perh pown wedding tu sgt best!!!!:)

ok laa esya t qid sambong lg...

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.