Skip to main content

mcm2 laaa....


hari ni mcm2 jadi at cni!!!
remy masok hosptl..
qid kena marah ngan cik mami
bukan qid jeee....kami semua yg tgh bercuti ni
kena marah!!!adoiyaiii parah!!
si remy ni pown sto,gatal sgt cri penyakit smlm!!
an skang dh susah,semua rahsia terbongkar!
AMBIK KOOO!!!!! ^^ gatal sgt ikot kteowg...
eee......
tu kire ok laaa kne marah at cni..
pas tu pakcik g col mak bpk kteowg plak!!
adoiiyaiii...
dah laaa qid mlz nak blik..
bler dh jd cm ni lg malaz laaa qidd nak blik!!
tgk2 t qid skolah sni!!^^
hahaha ok gak an...ermmm AMAN IDOP!!!!
^^ hahahah ^^

si remy uh mybe kena tahan wad dlm 3 or 4 ari laa...
dh tau nak mam******* g ikot kte owg..
adoiyaii x tau laa nak ckp pe..
nak marah,COUSIN plak tu...
nak hamun,KESIAN plak aku at die...
hayyyyy x tau laa nak ckp!!!!
sengal2 sengalllll!!!!....
makin ari aku at cni makin sengettttt otak aku ni...
hahaha pape pown bestttt...
idop aman.....

btl laa esya,idop aman at sni..
x tau laa knp qid ckp cm tu...
tp tuu laa yg qid rse spnjang at sni..
ermmm at best laau qid asal cni...
duk sni...x yah duk dgn tmpt yg huru hara tuuu...
ermmm...hahah ape laa qid merepek ni annn...
hahaahah

abg ada ckp ari ahad sblom bkak skolah die nak g perak
jumpe awex die,lau nak ikot die suh blik seblom trikh tuu..
insya-allah esya qid akan ikot abg nanti...
tadi g bli stationery tok skolah..
ngah eppy2..
si akmal..g ckp cm ni,

"lau kak esya ade,mesti die yg pilih an brng2 tok zac an...
zac an x reti bli rng sendiri..mesti kak esya yg tlg..."

ado makkkkk.....bapak sengal bdk tuu...
sib baik laaa die adik sepupu qid...
lau x dh lame qid sepak2 mulut die....adoiyaiiii...
start dri die ckp uh tros automatik otak ni tringt time2
g shopping ngan kmo!!!adoiyaiii dik..apsal laaa ko ingt an aku
ende2 ni semua....bg laaa otak aku rest kejappp...
ermmmm....
tapi qid x boleh nak mrh die...
die x perasaan kot ape die ckp...
lgi pown die pown rindu at kmo..
mesti die pown ade terpikir pasal kmo time tu..
that's why he said like that..btl x??
ermm so bler die dh ckp cm uh qid diam jee...
nak jwb!! x tau plak nak jwb ape...
erm ;(

* k laa t qid sambong!!!

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.