Skip to main content

ellysya balqis amir fitri


esya...
hari ni qid on9 at cc..
TERPAKSA...
ikot an qid mg x pat on9..
but qid cari gak tempat yg ade line..!!!
now qid jaoh dri kwn2 qid...
qid aman kat cni...
tujuan qid ke sini tok lupe an segala2nye hal thun ni...
tapi bler qid sowg2,membuat qid pK blik ape yg jd spanjang thun ni!!!!
BANYAK bende jadi esya....

qid rase kan,sejak kmo pergi ni,
makin banyak hal yg jadi antara qid dgn kwn2 qid!!
xtahu laaa kenape...
kadang2 giveup jugak ngan sume ni...
rase putus ase pown ade gak!!!
tapi,qid ingat kate2 kmo esya,
yg idop ni x mudah!byk dugaan,kalau sekali kte putus asa
selamanya kite akan merana dan kecewa!!!!
qid ingat lagi semua tu esya...
and kata2 tu yg qid selalu sebot dlm hati ni biler
hati ni btl2 sengsara!!!!
qid on9 ni sebab otak ni dh berserabot pK
hal at seremban!!!hal ngan member2...
heiiiii apsal dowg ckp qid cm tu??
cube dowg pK blik dari awal masalah hubungan ni,
salah siapa??qid x kan wat perangai mcm sekarang klu dowg
xwat hal!!!!

qid x fhm btl laaa....
ade yg suh qid ubh perangai qid ha!
nak ubah ape???
qid jdi cm keras kepala cm ni sbb dowg gak!!!
dulu qid xde cm ni de...
pas ape dowg wat at qid,tu yg jdi nye keras kepala ni!!!!
dowg semua at seremban uh SENGAL!!!!SEMUA NYE!!!!!
eeee....bodohh!!!!!!!
dowg x pK ke pasal qid ni!!
ops! lupe plak,dowg an ade member bru!
lupe plak an...
ahhhhhh...
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh pecah kepala ni laaa
lau PK pasal ni semua!!!!bodh2 bodohhhhhhhhh.....

"AKU RINDU KOWG,KOWG TAU X HA!!!!!!!!AKU NAK KOWG NGAN AKU,
BUKAN NGAN OWG LAIN!!!!!!AKU NAK KOWG ADE NGAN AKU TIME
AKU EPY AND SEDIH!!!!AKU NAK KOWG MSG AKU CM DULU,COL AKU!!!!
MANE KOWG PERGI HA!!!!!AKU RINDU GILER AT KOWG NI TAU X!!!!
YG PALING PENTING,AKU NAK JUMPE KOWG B4 AKU MATI!!!!TU JEE HAJAD
AKU...NAK JUMPE KOWG!!"

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.