Skip to main content

esya.


ha lupe nak cite at esya pasal ari
rabu ari tu...
qid blik awal...qid lepak at umah dinie...
menyampah qid lepak ngan dak2 kelaz qid uh...
masuk2 jeee memekak..wani plak badmood...
ahh g lantak laaa dowg an!!!!
time nak blik uh,takut gak cikgu tahn...
sekali nampak cikgu dino...
takut gak die tahn...
pas uh die panggil kiteowg...
kiteowg g laaa at die,pas borak2 jap
die bleh ckp "ni dah nak blik ka"
qid pown ape lagi,ayat laaa...
hahahha pas gak kiteowg kuat tanpa sebarng halangan

pas uh lepak at umah dinie sambil tgk lagenda bdk setan,
tgk sedap2 tgk wani msg at dinie ckp ambik buku teks,
kiteowg pown ape lagi cpt2 laaa g...
takut x dpt plak!!!!
ermmm time otw blik sekolah uh..cikgu dino ade at
pintu pagar padang dgn ckgu nazri...
dinie dah takut dah.lagi pown kiteowg pkai selipar time uh..
nyorok punye nyorok,dpt gak masuk sekolah!!!

ustaz merajuk ngan dak2 kurshiah!!!!
kelakar jaaa....ustaz belagak mcm x kenal jeee dak2 kurshiah uh...
sakit jeee ati aku pandang!!!!
die ade laaa ckp at kiteowg yg die x nak g bilik sPbt..
but,ade satu prob blaku nak x nak die dtg gak...
dinie sengal uh blh lak ckp at aku "ustaz ni kte x nak dtg,tp dtg gak"
rase nye ustaz dgr laa ape die ckp coz ustaz nak pukul bahu kiteowg...
sib baik aku elak...dinie jeee yang kene...PADAM MUKA DIE..!!!HAHAHA.
buruk rupe ustaz ngajuk!!!!hahahaha

* t sambung k!!!


esya..
qid ade prob ckit ni...
qid x tau nak story at sape!!!
esya...knp idop ni membosan kan ye???
qid x suke mcm ni!!!
qid xde owg tok qid cite segala2nye...
qid rase mcm skang ni qid xde
kawan!!!sowg xde...yang ade just my family..
xkan qid nak cite prob at family...
mane qid biase nak cite at dowg..
lagi pown lau dowg tau hal ni,comfem
qid yg akan kena marah blik...
qid yg akan kene belasah ngan ayah!!!
qid x nak sume uh..

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.