Skip to main content

angah!!



angah,skang kan lgu yg blh di ktegorikan tgh meletop
adelah lagu from maher zain...
die punye lagu sume mcm keagamaan...
pg td nyanyi laaa lagu tu-barakallah
dlm nyanyi2 uh teringat plak at ko...
ko dlu bkn main ske an lgu2 mcm ni...
lgu2 mat2 arab,lgu2 keagamaan ni...
ermmm ari tu yana ckp yg die minat gler lgu2 maher zain
ermmm yana pown dh cm ko angah,minat lgu2 cm uh....
aku tau yana pown rindu sgt at ko....
aku rase an angah,lau ko ade lg at dunia ni,ko comfm minat lagu maher zain
ni..tgk laa cm yana,ye ye nak bli cD maher zain tu...
yana punye pasal,aku pown dh terikot minat at lgu2 maher zain...
ermm....dlu aku salu mrh ko nyanyi lgu2 arab a.k.a keagamaan kan angah???
aku x ske sgt!!!!ermmm tapi skang bler dgr lgu2 maher zain ni...
rase rindu sgt nk dgr suara ko tu!!!rase nak bg jee mase berputar blik semula!!!

tahun ni patut nye thun ko,esya,azhar n azrul ambik SPM an...
ermmm thun dpn thun aku,daniel,syam,eira,yana ambik SPM...
but skang yg tinggal aku,syam,eira and yana jee yg ambi thun dpn...
insya-allah hanya kteowg 4 owg je dlm group kite yg ambik SPM
dlm hidop..yg lain2 sume x tercapai....
mcm azhar xdpt ambik PMR,tapi ko,esya and daniel dpt ambik PMR..
ermmm....syg kan,result kowg semuanye tiptop..
tp x dpt cpai ape yg kowg nak...
aku plak!! result alaa kadar jeee.. ermmm :)

susah tok kami semua ungkapkan betapa rindunye kmi pde kumplan kite..
rindu yg teramat sgt!!!yg pasti rindu ni x ade pengubt nye lg,kerna semuanye
telah hilang buat selama2nye!!!hope yg ade ni dpt kekal kan segala2nye..
:)

*ermmm esya,td kan qid kuar g bli brng ckit...
qid ade nampak sowg mamat ni,rupe die dari belakang sebijik cm
arwah abg naim!!!sebijik!!!!qid nak gak thu sape owg uh,mane laa taukan
kot2 cousin die plak ade at c2...bler dh tgk dkt2,rupenye die owg cine...
ermmm rambut die wat sebijik cm abg naim!!!
ermmm....:/



Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.