Skip to main content

angah!!



angah,skang kan lgu yg blh di ktegorikan tgh meletop
adelah lagu from maher zain...
die punye lagu sume mcm keagamaan...
pg td nyanyi laaa lagu tu-barakallah
dlm nyanyi2 uh teringat plak at ko...
ko dlu bkn main ske an lgu2 mcm ni...
lgu2 mat2 arab,lgu2 keagamaan ni...
ermmm ari tu yana ckp yg die minat gler lgu2 maher zain
ermmm yana pown dh cm ko angah,minat lgu2 cm uh....
aku tau yana pown rindu sgt at ko....
aku rase an angah,lau ko ade lg at dunia ni,ko comfm minat lagu maher zain
ni..tgk laa cm yana,ye ye nak bli cD maher zain tu...
yana punye pasal,aku pown dh terikot minat at lgu2 maher zain...
ermm....dlu aku salu mrh ko nyanyi lgu2 arab a.k.a keagamaan kan angah???
aku x ske sgt!!!!ermmm tapi skang bler dgr lgu2 maher zain ni...
rase rindu sgt nk dgr suara ko tu!!!rase nak bg jee mase berputar blik semula!!!

tahun ni patut nye thun ko,esya,azhar n azrul ambik SPM an...
ermmm thun dpn thun aku,daniel,syam,eira,yana ambik SPM...
but skang yg tinggal aku,syam,eira and yana jee yg ambi thun dpn...
insya-allah hanya kteowg 4 owg je dlm group kite yg ambik SPM
dlm hidop..yg lain2 sume x tercapai....
mcm azhar xdpt ambik PMR,tapi ko,esya and daniel dpt ambik PMR..
ermmm....syg kan,result kowg semuanye tiptop..
tp x dpt cpai ape yg kowg nak...
aku plak!! result alaa kadar jeee.. ermmm :)

susah tok kami semua ungkapkan betapa rindunye kmi pde kumplan kite..
rindu yg teramat sgt!!!yg pasti rindu ni x ade pengubt nye lg,kerna semuanye
telah hilang buat selama2nye!!!hope yg ade ni dpt kekal kan segala2nye..
:)

*ermmm esya,td kan qid kuar g bli brng ckit...
qid ade nampak sowg mamat ni,rupe die dari belakang sebijik cm
arwah abg naim!!!sebijik!!!!qid nak gak thu sape owg uh,mane laa taukan
kot2 cousin die plak ade at c2...bler dh tgk dkt2,rupenye die owg cine...
ermmm rambut die wat sebijik cm abg naim!!!
ermmm....:/



Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi